A já viděl jak umírají tisíce lidí, ale nic jsem nemohl udělat. A já viděl jak noc byla obklíčená dnem a nic jsem nemohl udělat.

A já viděl jak se rodil noví život………. A já ho
zabil…………………………………………..proto že jsem to
viděl……………..

Přemýšlím
a v hlavě se mi motá spousta myšlenek. Jsou do sebe zamotaní jako hadi.
Poslouchám MCR a to nové CD se mi zdá dost emotivní a nebo to je jen moje
představa. Posledních pár dnů se cítím bídně a chybí mi ta jiskra… taková ta
naděje. Nebo prostě něco a to cokoliv. Připadám si jako ve snu a když si myslím,
že jsem se už probrala, tak pak stejně zjistím, že i tehdy jsem byla mimo.
Nemohu se probrat a když z té jedné mdloby mého mozku vybřednu, tak se děsím jak
dokonale jsem byla „mimo“ a čím déle to trvá, ta vím, že i teď jsem vlastně mimo
a až se ráno probudím už nic nebude jako dřív. Dřív jsem říkala/psala (je jedno
kde) že dokud dokážu ještě brečet, tak je to relativně v pohodě, proto že byli
časy, kdy jsem to nedokázala a ty byli dost krušné a nebylo jich málo. A jak teď
poslouchám MCR, tak  si vzpomínám na
jednu věc…. Je pro mě stále těší brečet… spíš nemožné. Když se tak ohlížím spět,
tak co to tam vlastně vidím? Holku co nedokáže druhým pomoc. Nedokáže těm
nejbližším pomoc a to jakkoliv a možná proto se teď tolik stačí a myslí si tím,
že to vše odčiní. Ale ta holka stále nedokáže svým blízkým pomoc. Místo toho aby
její snaha k něčemu byla a dokázala, tak je to spíš naopak. Její vnitřní já se
chová naopak než by chtěla. Nedokáže vidět své blízké brečet, proto že jí to tak
bolí…..a ta holka moc dobře ví, že pomocná ruka není potřebná, proto že tohle se
nedá vyřešit. Proto že není o řešit. Všechno je to tak
prázdné.

Nemam
ráda … co vlastně nemam ráda? Neuznávám… co vlastně
neuznávám?

Vždyť
já jsem ta malá holka, které nedají možnost nic udělat a tak mě nechte být.
„Proč jste mi dali křídla, když nemohu létat?!“ Proč nemohu nic udělat?

Poslouchám
MCR a cítím se bídně. Zase…opět…

Bez
začátku není konce… bez konce není začátku.

Takže
končíme???


Jo
a jednu věc musím MCR vytknou. Kopíruji jak…. No nemám slov… tím mě dost
naštvali. Doufám, že to jen stou inspirací přehnali. Jinak už nemá cenu je dál
poslouchat.

Zanechat Odpověď

