Tak a vlastně to bude konec. . . aneb co, ale vlastně nic./

 

Tak jsem se zamýšlela nad tím co jsem včera napsala. Raději to vypusťte z hlavy. Jsou to nepotřebné žvásty.

 

Tady jde o něco jiného a o tom se tu nechci zmiňovat, proto že si to tu může přečíst kdokoliv a já bych tohle neřekla nikomu.

 

Co bych teď měla napsat? Zase se ptát?

Mam chuď tady přestat psát a nic sem nedávám. Připadám si sama… a mam z větší části je to pravda. Neříkejte mi, že si to jen namlouvám, proto že mě neznáte a nevíte jak to u mě chodí. Poslední dobou mam dost přátel na netu a je jen škoda, že je na živo nemohu vidět tak často.

 

Jen bych chtěla říct, že uvažuji že až půjdu na vejšku, tak že bych šla někam za hranice. Napadlo mě Německo (Berlín) Není to moc daleko a ani ne blízko. Pak mě taky napadla ještě před tím Německem ještě jedna škola v Anglii. Taky jsem uvažovala o jedné určité škole v USA, ale u vše je problém z penězi. Ale tak do roka to vyřeším, abych se mohla ve čtvrtém ročníku v klidu rozhodnout.

 

Tak tohle pro zatím stačí a proto že vše jednou přestane, tak i moje moudra pomalu vymizí, ale teď ještě ne.

 

Kdo vlastně ve skutečnosti jsem?

† O Gothic Metal †

Zanechat Odpověď

