Den jako každý jiný. . . . a nebo ne???. . .

Dneska bych vám chtěla napsat co se dneska dělo.

Kolem třetí jsem vyšla z domu, že se půjdu za potkanem. Cestou jsem zahlédla jednu věc co jsem sháněla. Když jsem dorazila do kanceláře, tak se mi tam nechtělo být a tak jsem vzala potkana a že si do parku půjdeme sednou na lavičku.

Ani nevíte jaký jsem měla pech. Naproti lavičce, kde jsem seděla byli totiž Cehelská a Eva. (holky z devítky) Naštěstí mě asi nepoznali a tak jsem vyrazila pryč. Jen tak jsem se procházela po městě. V kapse jsem měla jen 15 korun.

Když jsem to tak procházela, tak co nevidím. Na rušném místě poskakují na trávníku Kavky. Byla jsem s toho dokonale nadšené. Celkem jich tam bylo 14.

Pak jsem vyrazila dál. Když jsem šla po náměstí, tak najednou před-mnou vidím Trans-Berku a dvojka kámošem. Naštěstí tam byla boční ulice a já vzala rychlí obrat do ní. Berka je naštěstí blbá a tak si mě asi nevšimla.

Pak jsem si sedla na lavičku na náměstí. Za chvíli jsem dostala žízeň a tak jsem si šla pro pití do naší restaurace. (ta je jen pár kroků od místa, kde jsem seděla)

Znova jsem se vrátila na lavičku. Po chvíli ke mně přišla nějaké ženská jestli je ten potkan živí. Chvíli mě něco říkala. (např. že je pěkný)

Pak jsem se vydala na lov po zmrzlině. Došla jsem teda do cukrárny a koupila jsem si zmrzlinu za 12kč. Jen ještě musím říct, když jsem tam šla, tak jsem cestou potkala Bečváře. (učitel ze školy)

Cestou jsem dávala líznou z mojí z mrsky potkanovy. Když jsem dorazilo k nám do restaurace, tak jsem dala ještě potkanovi zmrsku a on mi jí pak nechtěl dát. Bych nečekala, že má takovou sílu. Jsem mu jí vůbec nemohla vyrvat.

Pak jsem ho dala do klece a šla domů.

Musím říct, že dnešek byl prima.

 

P.S. Budu si pořizovat druhého potkana. Narodil se 27. září a tak si ještě chvilku busu na něj počkat. Bude to kluk. (Rex a barva modrá). Tady se můžete podívat na jejich fotky: http://www.kralici.cz/potkani/alba.asp?a=1328

 

A i dneska řeknu něco moudrého… i když jsem myslela, že teď to vynechám.

 

Radujte se z malých věci jako z velkých, proto že i malé věci jsou důležité.

100.jpg

Zanechat Odpověď

