Nakrm světlo vzpomínkami aneb shrnutí mě za dobu co jsem zde. . . tak pojďte!!!

Nikdy snad není pozdě. Po roce a tři-čtvrtě jsou všechny mé kapely znova pohromadě.

Tohle se nedá říci slovy. Tohle prostě nemůžete pochopit. Tohle totiž není pochopitelné.

Nejdřív vám, ale napíšu o jaké kapely jde. Jejich pořadí není nějak podstatné.

 

Green Day

Good Charlotte

Placebo

Oomph!

 

Tyhle kapely mají jen pár spojitostí. A to doby kdy se všechny najednou sešli. Pro mě to bylo dost barokní období. U každé krom té poslední. Mam svojí písničku s té doby. U té poslední musím ještě odhalit její název. A první dvě napsané mají i CD, které je zástupcem té doby.

Tohle období je na přelomu 2005 – 2004. Snad jsem to datum napsala dobře XD. Píšu schválně jen roky. Proto že na obě strany těch roků je stejná doba a navíc, pak se to vše začalo rozvíjet.

Na jaře… spíše v létě. Jsem znova začala chodit na net a na lidi. Brouzdala jsem všude možně a našla hodně přátel. Pro připomínku stojí 3 první přátelé. Píšu jen přezdívky, 01Evik, mad-amy a Bilienka. Pak přicházeli další a další např. GreenJinx. Nebudu je tu všechny jmenovat, proto že bych na někoho mohla zapomenou.

Ale to co jsem chtěla docílit v té době se mi nepodařilo, ale až před několika měsíci. Spoustu lidí co znám přes net jsem viděla i na živo a musím říct, že jsou fajn.

Musím zde taky jmenovat dvě holky s kterýma je fakt giga zábava a to mimi111 a VRox. Už jsme se taky několikrát viděli na živo a plánujeme další akce.

Za tu dobu se změnila spousta věcí. Ale jedno zůstává a to já. Tyhle 4 kapely se po skoro 2 letech znova sešli. V něčem je tahle doba strašně krátká, ale v tomhle….v tomhle je zase moc dlouhá. Dále bych se postupně chtěla o těchto kapelách lehce vyjádřit, ale napsat něco jiného než to co jsem o nich psala. A začnu pořadím daným už na hoře.

Já


Green Day

Tak co říct… tahle kapela je pro mě opravdu moc důležitá. Proto že mě v jedné věci ovlivnili. Teda spíš já jsem se v jedné věci změnili a oni byli ten impuls v té změně, která by stejně, tak či tak jednou přišle. Takže oni jen otevřeli místo dalším kapelám. Proto že když odbočím od tématu, tak každý měsíc nejmíň objevím 3 nové kapely. Ale spět k věci. Určitě si myslíte něco jiného v čem mě změnili, že mi změnili náhled na život a takové ty kecy co píšou všichni, ale tak to není!!!! Tohle je opravdu jiná věc a já jí tu nechci psát, proto že ta je jen moje.

A i když tuhle kapelu začnu nesnášet a nebose mi přestane jen prostě líbit, tak pro mě CD American Idiot zůstane výtečné. Proto že ono je dobré. Je dobře udělané a tenhle názor se mi časem jen utvrdil. Nesmím taky zapomenout na CD Nimrod… to má v mém srdci taky místo. Jejich první 2 CD…. Mam s nimi smíšené pocity. Z jedné stránky je mam ráda, ale sté druhé ne. Ale na druhém je jedna skladba, která je pro mě moc důležitá. Ta se jmenuje: Who Wrote Holden Caulfield? Tak dále bych něco chtěla říct k Dookie. Tohle CD mam taky ráda a je na něm spousta skladem co jsou perfektní. Pak je tu Warning. Tohle CD je jiné než ostatní. Když vyšlo tak nebylo zrovna moc braný, ale v nedávné době začali tvrdit, že je lepší než AI, proto že AI je „hnus“. Já tyhle názory nezastávám. To CD mam ráda a navíc mi hrálo, když jsem dělala písmo a to bylo taky peklo. Pak bych měla říct jaké je to CD co patří k té době a jaká je to píseň. Tak CD je to American Idiot = AI a skladba je to Boulevard Of Broken Dreams = BLVD 
photo

Good Charlotte

Dal je tu na řadě tahle kapela. Nehrají sice nějak dlouze, ale ani ne krátce. Mam je moc ráda a navíc jsou k mí minulosti… k mim zážitkům taky přikurtováni jak to jen jde. Nikdy nezapomenu na jednu chvíli. Nechci jí tu psát, proto že i ta patří jen mě. U nich to CD s té doby se jmenuje: The Chronicles of Life and Death (já mam DEATH Version) Spousta lidí tohle CD od nich zatracuje, ale já ho mam ráda. (jako jejich 2 předchozí) Když si tohle CD pouštím, tak má pro mě velmi hluboký význam. Snad i větší než u GD. Každá skladba každý tón je nějaká vzpomínka. Kdyže to slyším…. Ne to se nedá říci slovy… je to až moc silný pocit. A ta skladba co patří k té době se jmenuje: I Just Wanna Live. Mam i oblíbenější, ale o tomhle to není…o tomhle ne.
mbghjuv


Placebo

A teď tu jsou oni. Jen při pomyšlení se mi tají dech. Jen při zahlédnutí mích vzpomínek ať na tu dobu a nebo tak cca tři-čtvrtě roku spět se mi zastavuje srdce. Tahle kapela ta mi pomohla ne jednou, ale víckrát. Ona mi stále pomáhá. Je to jediná kapela, které se budu zastávat. „Na Placebo mi nesahejte.“ O ní se opravdu nedá mluvit slovy. Když jí slyším. Ten zvuk. Ano to jsem já. Tahle kapela nemá CD z té doby, ale to je spíš k lepšímu. Proto že mam ráda vše celkově. Ale tuhle prázdno zaplnilo CD MEDS. Proto že vyšlo v té zlomové části a navíc jedna skladba z toho CD je pro mě dost bolestivá. Ta písnička co patří k té době se jmenuje: Twenty Years. Opravdu pro mě moc znamená. Když ji slyším, tak z jejího zvuku nemohu dýchat…tají se dech. Tady slova už nic neznamenají a jak jsem řekla a co přesně vše vystihuje je věta: PLACEBO SE NEPOSLOUCHÁ, PLACEBO SE ŽIJE!!!

Oomph!

Tak teď tu máme naše sousedy magory, tedy chci říci němce. Nejdříve jsem se o této kapele vůbec nechtěla zmiňovat a ani nic dávat na blog, ale nakonec vidíte. Mam tu jejich fotky a videa a dokonce tu i o nich píšu. Jak nečekané a nebo dobře předvídatelné. Ale na tom nezáleží. Já, která nesnáším němce a němčinu zpívanou nemohu ani slyšet, poslouchá německou kapelu, která více než méně zpívá právě německy. Zde nebudu zatím zmiňovat název písně ani skladby, proto že to bude teprve upřesněno. Nestahuje se to tak minulosti, ale právě teď se to děje. Nebudu vám tady psát všechny možný věci co mě napadají…

Časem zde o nic napíšu v sérii příspěvku. Kapely a Já. Zatím tohle tak stačí.
Klikněte pro zobrazení původního obrázku

Tohle vzpomínání a celkové shrnutí je velmi příjemné. Člověk si uvědomí co se tak stalo. Koho za tu dobu potkal. A těch lidí nebylo málo. Co všechno zažil… a to je teprve začátek!!!

Nikdy nezapomenu na naše psaní sms z 01Evik, když byla na školním výletě v Plzni. Stále si pamatuji co sis tam na Americké (ulice) koupila. Bylo to trsátko (hraješ totiž na kytaru) a pak ta činka co je do jazyka a tys jí chtěla do ucha jako Mike z GD. Pak si zjistila že je moc silná… jestli pak jí nosíš? Kam se poděl náš druhý život z Green Day. Na ten taky nikdy nezapomenu a ani na lidi co ho ještě žili. Vždyť naše fórum GD 4ever stále existuje.

Před pár dny jsem měla svátek a vy jste mi tam všichni blahopřáli. ( a tím nemyslím jen ty co žijí druhý život z GD) Jsem ráda, že jste si na mě vzpomněli. I tohle dokazuje, že na čase nezáleží.

Jen je škoda, že si tohle některý lidi nepřečtou, ale jestli si to náhodou čtete, tak mi prosím napište.

Všichni pro mě moc znamenáte a i vy… se kterýma jsem mluvila třeba jen jednu noc a pak už jen chvilkově. S vámi co jsem byla do rána na chatu. S vámi co jste byli semnou, když jsem měla deprese… už to zachvěli bude rok… ale já nezapomínám a na vás nechci zapomenout. Možná už spolu nikdy nepromluvíme, ale to není důležité.

A aby nezapomněla na Maizy… to je taky prima holka. Doufám, že jsem ti nezblbla přezdívku. Jak jsem řekla vždy, když budeš potřebovat pomoc, tak se na nemůžeš obrátit. A doufám, že tebe někdy poznám na živo.

A pak tu sou lidi co jsem poznala na festivalech a nebo jsme tam na ně společně šli. Třeba Saki-Paki co jsem poznala až na Placebu na ostrovech. Jo tohle je střelená holka a v pátek jí na 99% uvidím, proto že se prostě sejdeme. Ona si půjde na lístek na Placebo, kam jedem obě dvě. Ale ona se tam dopraví sama. Doufám, že mi tak zase budeš vepředu držet místo jako vždy. Moc vám děkuji jak jste nás z VRox dostali dopředu. Nebýt vás dvou, tak jsme byli ve druhé řadě XD. No jo oba dva dny festivalu jste tam stáli od začátku a taky jste pěkně zmokly.

Love Planet byl fajn festival, proto že věta: To je dobrý, tady mě nikdo nezná. Tak neplatila, proto že sem tam ještě potkala Helenu, která byla v naší partě jak jsme šli společně na Placebo. Jo a to mi připomíná dík Katko, že jsem u tebe mohla přespat. Byla to fakt super zábava a známe hlášky: Po žvejkačce se mi ještě nikdy nechtělo chcát. Jsem nějakej vyhašeném, vykašenej. Atd. prostě oba dva dny byli úžasný. No nejdřív dopovím jedno a pak se vrátím k tomu druhému. Pak jsem tam ještě potkala Micky, která taky patřila do naší party lidí co šli společně na Placebo na IU. Bylo to ten druhý den. Z VRox jsme chtěli dopředu a tak jsme se zatavili v nějaké třetí řadě a já zase viděly ty dvě kámošky  a pak koukám, že ty stojíš přede-mnou. Nic lepšího než prozvonit tě mě nenapadlo. To ses divila, když si zjistila, že jsem stála za tebou. Prostě úžasné zážitky. Je teda pravda, že nám toho spousta nevyšlo a měli jsme trapasy….že na ně nikdy nezapomenu. Viď VRox. A pak byl ten finský večer, kde jsme se všichni velmi bavili. A vznikla Banda Okurek. Já, VRox a mimi111 neboli Lauri, Aki a Lucki Okurka. Jen mi bylo líto, že už jsme pak museli jet domů. Ale zde bylo vidět, že něco za něco.

Teď bych se chtěla vrátit k Placebo a UI. Ještě jsem ti chtěla poděkovat Katko za tu zábavu den předem. To bylo bezva. Na začátku jsem nevěděla jak to všechno bude. Proto že jsem měla přespávat u neznámého člověka, ale nakonec super zábava. Vzpomínáš na to, jak nás nechtěli pustit s těma velkými flaškami… Já jsem jí málem pronesla, že mam jen tu malou, ale on si pak tu tašku potěžkal a přišel na ní. No škoda. Vzpomínáš na to jak jsme si tam kupovali ty trika Placebo a jak jsme pak neměli ani na pití, že nám Micky dala na něj peníze. Jak jsme si ty trika vzali na sebe XD a rozhodně jsme nebyli jediné kdo je měl. Jak jsme se nakonec prodrali dopředu. Když já jsem se škrtila na té tašce. Tuhle chybu už nedělám. Pamatujte!!! Taška vás nikdy nedostane do přední řady. Pak tam byli ty dvě někdy a jak se té jedné udělalo blbě a jak jsem jí pomáhala. No díky nim jsem se dostala dopředu. Byla jsem jako mezi dvěma mlýnskými kameny. Ale byla jsem vepředu a mam od tamtu skvělé fotky a hlavně videa.

A ani nesmím zapomenout na Master of Rock kde jsem byla z VRox. To teda bylo stanování. Ten výšlap pokaždé na ten kopec…a hlavně v noci. No prostě bomba. A to mačkání a čekání na podpisu. Jak jsme to mohli přežít??????!!!!!! A Apocalyptica byla úžasná. A jak jsme se dostali nakonec dopředu. Tvůj systém vyšel. No máme jejich podpisy… na co si teda stěžovat? No mohli jsme mít s nimi fotky, nebýt toho debilního sekuriťáka, který nám to na poslední chvíli zatrhl. Ale nějaké ty fotečky máme a za zmínku stojí fotky s Charon.

Pamatuješ na toho otrapu… počkat teď, kterého. Tam jich bylo. Ale teď myslím toho jak říkal ať si skočíme Banji-jumpik (sakra jak se to jen píše) a nebo na toho jak si tě fotil. XD ostatní ani nejmenovat. Prostě celkově to byla bomba. A nebo ty němci jak nám stavěli ten stan a pak si je poslední den fotila s tím Čechem XD no mohli nám ho i složit ten stan viď XD ale nakonec jsem to zvládli. I když ty kolíky to byl taky zápas nad zápasy.

Dále bych chtěla ještě zabrousit do jednoho staršího zážitku. A to první sraz na který jsem se konečně dostala. Hurááááááá nebyla jsem výjimečně nemocná. To bylo taky bezva. Ale chtěla jsem psát o tom jak jsme jeli s mimi111 k nám do Plzně z Prahy přespat. Jak jsme si u mého děny pouštěli to DVD MCR a jak jsme u toho usínali. XD mimořádně se nám chtělo spát. A pak druhý den jak jsme byli na snídani a bavili se o těch kravinách. Emo Emo To prostě nejde napsat. No jsme hold Dakr Sestry.

A naše legrace na Trans-Krist-Berku… XD A pak naše úchylné debaty. No ono to vlastně úchylné není. Je to jen  normální debata. Za všechno mluví Longer is the Best!!!

V tomhle článku samozřejmě nesmím zapomenout na lidi co sem na blog píšou komentáře. Ano jste to vy! Opravdu mluvím o vás. Jo a tobě děkuji ještě jednou.

Už jsem tady o vás jednou mluvila…. A tak pro dnešek beze jmen, proto že jistě víte, že mluvím o vás.

Dal se tu zmíním o jednom Hovadu………….. ano je to hovadské ICQ. Nakonec ho hold používám, ale od té doby už nechodím tolik na chat.

A taky si musím připomenout obnovení slova Hovado, teda pro někoho nadávky. Ale i to je už dlouho.

Za tu dobu se toho odehrálo moc a já vám tady všechno nenapíšu. Je toho prostě moc. A já jsem za to ráda. A budu na to vzpomínat s radostí. Všem vám moc děkuji. Ani nevíte co to pro mě znamená.

Ještě je jeden zážitek, který zde na konec zmíním. Musím, ale nejdřív říct, že ho sem doplňuji a proto ho kousek dál najdete jak o něm píšu ale je to napsané u kapely a proto to zopakuji.

Rozhodla jsem se mrknout na fórum The Rasmus a pak si tam všimnu příspěvku od jedné holky. Jestli by někdo nejel na TR do Lipska a tak jsem tam hodila reakci, že jo. Nečekala jsem nic a spíš to bylo jen tak. Vůbec jsem nečekala, že by tam jela.

Potom se mi ta holka, Verča ozvala ne mejl, a že jsem se hlásila na to Lipsko. Takže jsme to začali domlouvat a z toho, že jsem tam napsala jen tak reakci se stala pravda.

Pak jsme si psali na lidech vzkazy o všem možném.

Pak si mi napsala, že se k nám ještě připojí VRox. Tak stou jsem si taky začala psát.

Pak jsme dostali šílený nápad, který pak stejně nevyšel. Poté si nám z VRox napsala, že ještě pojede tvá kamarádka Katka. Pak po zaplacení nám nezbývalo než čekat a čekat a čekat. Já jsem taky konečně zjistila pořádně jak to s tím je a že tam ještě hrají HIM a Negative.

Moje reakce byla na to, že jsem si začala každý den pouštět klipy HIM, abych si na Vildu zvykla. Měla jsem pak z toho noční můry. Pořád se mi o něm zdálo, ale aspoň jsem si na něj do jisté míry zvykla. (Teď už to ale neplatí) Pak jsem si začala něco shánět od Negative (sehnala jsem vše) abych viděla co to je. Už jsem o nich slyšela dřív a to ještě před Lipskem, ale proto že jsem si myslela, že tam zpívá ženská, tak jsem se o ně nestarala. (více se o tom rozepisovat nebudu , proto že už jsem o poznání Negative na blogu psala) Pak jsem mi líbili, pak mě začali nudit a teď je poslouchám zase.

Takže já jsem u naší trojice jediná vyjížděla z Plzně. Semnou ještě jeli 2 holky. V Praze jste nastoupili vy a ještě jedna. Hurá a mohlo se vyrazit do Lipska. Ještě musím říct, že den před tím než se mělo jet tak VRox jela za Verčou a přespala u ní, proto že by to do Prahy měla pěkný kus cesty. Jo to jste mi psali obě ten den a já lehce přiznávám, že jsem byla zmatené kdo mi zrovna píše. Proto že abych nezapomněla. Měla jet s námi ještě jedna holka co nakonec nejela. Ta byla strašné zblázněná do HIM, spíše teda do Vidláka. Proto že měla nějaký problémy ze srdcem, tak nejela. Zájezd už měla zaplacený a že nepojede řekla vlastně den předem. A abych to dořekla. Vy obě jste mi o tom psali a já byla vždy zmatená kdo mi zrovna píše. Ale aspoň jsem to vše věděla dvojitě.

Tak zpátky k té cestě. Taky jsme jeli nějakou objížďkou. To byla bomba. Všude závěje větší než naše auto. Pak když jsme dojeli do Lipska, tak jsme nemohli najít tu halu, ale nakonec se nám to povedlo. A pak už jsem tom psala, tak se nebudu dál rozepisovat. Ale musím říct, že koncert byl bezva. Krom toho, že vám zabavili ty voňavky J a to čekání, který bylo zbytečné J No jo ty Becherovky s VRox ještě máme a já mam na ní stále tu gumičku. A cesta zpět byla taková ospalá J ale jinak prostě bezva bomba.

Dále tu udělám malí sepis kapel a něco ke každé napíšu.

Teď bych se chtěla vrátit k Placebo a UI. Ještě jsem ti chtěla poděkovat Katko za tu zábavu den předem. To bylo bezva. Na začátku jsem nevěděla jak to všechno bude. Proto že jsem měla přespávat u neznámého člověka, ale nakonec super zábava. Vzpomínáš na to, jak nás nechtěli pustit s těma velkými flaškami… Já jsem jí málem pronesla, že mam jen tu malou, ale on si pak tu tašku potěžkal a přišel na ní. No škoda. Vzpomínáš na to jak jsme si tam kupovali ty trika Placebo a jak jsme pak neměli ani na pití, že nám Micky dala na něj peníze. Jak jsme si ty trika vzali na sebe XD a rozhodně jsme nebyli jediné kdo je měl. Jak jsme se nakonec prodrali dopředu. Když já jsem se škrtila na té tašce. Tuhle chybu už nedělám. Pamatujte!!! Taška vás nikdy nedostane do přední řady. Pak tam byli ty dvě někdy a jak se té jedné udělalo blbě a jak jsem jí pomáhala. No díky nim jsem se dostala dopředu. Byla jsem jako mezi dvěma mlýnskými kameny. Ale byla jsem vepředu a mam od tamtu skvělé fotky a hlavně videa.

 

A ani nesmím zapomenout na Master of Rock kde jsem byla z VRox. To teda bylo stanování. Ten výšlap pokaždé na ten kopec…a hlavně v noci. No prostě bomba. A to mačkání a čekání na podpisu. Jak jsme to mohli přežít??????!!!!!! A Apocalyptica byla úžasná. A jak jsme se dostali nakonec dopředu. Tvůj systém vyšel. No máme jejich podpisy… na co si teda stěžovat? No mohli jsme mít s nimi fotky, nebýt toho debilního sekuriťáka, který nám to na poslední chvíli zatrhl. Ale nějaké ty fotečky máme a za zmínku stojí fotky s Charon.

Pamatuješ na toho otrapu… počkat teď, kterého. Tam jich bylo. Ale teď myslím toho jak říkal ať si skočíme Banji-jumpik (sakra jak se to jen píše) a nebo na toho jak si tě fotil. XD ostatní ani nejmenovat. Prostě celkově to byla bomba. A nebo ty němci jak nám stavěli ten stan a pak si je poslední den fotila s tím Čechem XD no mohli nám ho i složit ten stan viď XD ale nakonec jsem to zvládli. I když ty kolíky to byl taky zápas nad zápasy.

 

My Chemical Romance

Začnu touhle kapelou, proto že právě koukám na jejich plakát. Tahle kapela mi moc pomohla a mam je velmi ráda a jak tak vypadá tak je uvidím na živo. Jen je škoda, že jedu na jiný koncert, teda datum jejich vystoupení než mimi111 jistě by jsme si to tam užili. Ale ono to hold nejde. Tak jindy…. A já vím, že to jindy někdy určitě bude. MCR neboli moje chemická láska.

The Rasmus

A nečekaně pokračujeme ve finské vlně, kterou odstartují TR. Co k nim říct. Nedávno jsem se už tady o nich zmiňovala. Byla jsem na jejich 2 koncertech a to v Lipsku, kde hráli ještě Negative a HIM. Odtud mam taky od nich plakát. (byla jsem tam z VRox, Katkou a Verčou a pak s lidmi co jeli taky s ozzym a potkanem) Když vzpomenu na ty němce. No bylo to dost nebezpečné. Málem nám rozbili hubu. Ale my jsme to ve zdraví přežili a to ještě Verča hodila na pódium potítko. To bylo sice VRox, ale ta se bála, že nedohodí. A víte jak potítko na konec skončilo. No samozřejmě že bylo nošeno. Sice ne tím pro koho bylo určeno, ale sir Christusovy taky sluší. Ten na sebe dá vše. Pamatujete jak jsme tam stáli v zimě a čekali na TR a oni nakonec nikde a viděla jsme nanejvýš odjíždět HIM. Aspoň máme vyfocený jejich autobus.

Podruhé jsem TR viděla na LP o tom raději nemluvit. Byli jsme sice v první řadě, ale za to nám nevyšli jiné věci… Byla jsem tam z VRox. Mimi111, tam byla taky, ale ta se tam pak dostala nějak v půlce. Dost zajímavým způsobem.

TR jsou prostě bomba.

 

  

HIM

Tak co říci k nim/Finům. Jo mam je ráda. Mají pro mě určitá význam. Villda má pěkný hlas a je jeden z mála z kterého mě nebolí hlava. Ale za to, když vidím jeho tak belju. Ale jinak. Jinak je mam ráda a pořád si myslím, že vidět na živo musí být zážitek. Už jsem je jednou viděla v Lipsku a nebyli špatní, ale nebylo to nic akčního. Ale nedivte se. Celá atmosféra nebyla nic moc. Proto že znáte němce.

Od HIM mam pár skladem co mam opravdu ráda, ale pak je tu jedna ….666. Která má v mém životě místo. Prostě HIM…už je to tak dávno.

Negative

Nudní a stále stejní, ale přesto je mam ráda. Další Finská kapela. K téhle kapele jsem už toho řekla až moc. Viděla jsem je na živo v Lipsku a na podzim je uvidím znova a zase v Lipsku. Jedu tam zase z VRox. Už se moc těším, proto že mají výtečné živáky. Minule tak Jonne (já říkám hermafrodit) lezl po konstrukci, kde jsou zavěšený světla. A házel svoje věci mezi lidi. No a mi zase nic nechytly.

Apocalyptica

Tak tohle je další finská bomba, Slyšet je na živo je úžasné. Mimo jiné mam od nich autogramy. Ale co k ním víc dodat… tady není co. Mam je prostě ráda. Je to hudba dokonale pro mě. Tahle kombinace mi prostě sedí. Tak proč je neposlouchat.

Red Hot Chili Peppers

Tak tyhle-ty chlapíky nejraději kombinuji z Placebom. Mam je moc ráda a byla jsem i na jejich posledním koncertě u nás. Což byl nejlepší koncert co jsem zažila. Atmosféra byla úžasná a na to že jsem byla až úplně nahoře vedle pódia, tak jsem si to dokonale užila a celý koncert jsem „protančila“ No prostě bomba.

Poslouchám už je delší dobu a každé jejich CD jsem i hned oblíbila. Byl čas, když mi lezli dost na nervi, ale to bylo bráchovou vinou. Ale teď?… teď jak vyšlo jejich CD SA, tak si v klidu prožívám papričkovou mánii a dokonale se to užívám. A až skončí tak to nechám být a budu se těšit na další jejich CD. I když tohle nebude jen ledajaká papričková mánie… tohle už je něco víc. Mam je ráda a v jejich písničkách je něco. Hodně pro mě znamenají a to nic nezmění. Už jsem to psala mockrát a tak to ukončím. Musím to vzít na  druhou stranu.

—-chci být malá červená paprička—-
Red Hot Chili Peppers

U2

Tak ním už jsem taky psala nedávno a nemá se smysl se opakovat. Jsou úžasní jsou prostě U2. Kapela, kterou mam ráda. Jejich písničky jsou prostě super.

Franz Ferdinand

Tak tyhle jsem už taky viděla na živo a to na festivalu Love Planet. Byly rozhodně rokovější než na CD. Byly prostě super. Časem jsem dam všechny videa co jsem natočila. FF mam dost, ráda a proto nechápu jak se mi mohla stát jedna věc, ale aspoň od té doby vím, že všechno je možné. Jo a taky ať žije odlakovač. Co k nim ještě víc napsat. Pusťte si je a buď se vám zalíbí a nebo ne.
GALLERY - PRESS: Perou 006

Suport Lesbines

Teď o nich napíšu jen krátce, ale budu ještě o nich psát v mém pokračování kapely a já. A proto jen krátce. Bomba kapela co má bomba písničky. Spousta lidí co znám je nemají rádi. Ale já ani nevím proč, ale mě se líbí. Je to prostě takové no…. To slovo pro to … neznáte ho někdo? Že by třeba superJ

Kabát

Já jinak nemohu než je sem taky napsat. Každý má nějaký úlet a já mam tenhle. Myslím si, že to je ještě dobrý úlet než třeba……. Dosaďte si tam co chcete. Oni mají prostě dokonale primitivní texty a to člověk prostě někdy potřebuje. Ale co je nejdůležitější mam s nimi spojeno haldu úžasným vzpomínek, které nikdo nepochopí. A ani je tu psát nechci.

Joho to je ten český bigbít XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

The Doors

Tak co mam říci o nich? Už jsem tu taky psala a tak se nebudu opakovat a jen řeknu, že kniha: Nikdo to tu nepřežije o Jimovi je úžasná.

Jejich hudba…ta je prostě…. tady za ne mluví ona. Mam je prostě ráda a to ne málo. Jsou prostě dokonalí. Ať je v tom všem cokoliv, tak jsou to prostě oni. Není to nic „dokonalého/suprového“, ale jsou to dveře. V té době co hráli to ani jinak nešlo. Jen škoda že Jim zemřel tak mlád a ty Doors nemohli hrát dál. Ale to by jsme skončili u samého: Kdyby…

Pink Floyd

Co říci k nim. Tady není přece co říkat. Tady je to snad beze slov. Prostě pro mě moc znamenají. Prostě je to tak. Monay

Zeť

Zeť

Zeť

Je to jen další cihla do zdi.

Beatles

Tak ty mam taky moc ráda a to je slabé slovo. Ale nechci se tu o nich moc rozepisovat. Film Perný den se mi moc líbil. A jejich hudba…. Je taky dokonalá. Mají své chyby, ale ty já jim neberu. Kdo je totiž nemá?…. že by já J

Metallica

Tak na ně taky přece nemohu zapomenout. Jejich hudba…. Prostě super. Někdy mi to vše přijde dosti komické, ale snad proto je mam ráda.

Nick Cave

Už jsem tu o něm psala. Je úžasný. Teď nemam sílu tu více psát a ani na to myslet

Dále poslouchám vážnou hudbu. Nebudu vám tu psát co poslouchám. Podle mě by to nemělo cenu. Ale můžu tak obecně. Mam tu hudbu prostě ráda. Hraji na příčnou flétnu a tak jsem toho dost i hrála.

Dále tu vyjmenuji další věci co poslouchám, teda spíše koho (nechci k nim více psát, proto že už je pro mě dost těžké je zde jmenovat. Už jsem tu taky o nich měla zmíňky, ale nebylo vidět o kom to je) : Jarek Nohavica, Karel Kryl, Plíhal, Čechomor, Křesťan a spousty dalších……………………………opravdu mnoho.

Jen jsem chtěla říct držte mi 30. záři palce…. Ať vyjde to co si přeji.  

 

Určitě jsem na spousty kapel zapomněla a na spousty zážitků, ale je toho tolik, že to prostě všechno najednou nejde napsat.

Před nedávnem jsem potkala učitele na příčnou flétnu a pár věci mi došlo. Myslela jsem si, že se na mě kvůli něčemu bude zlobit, ale naštěstí ne. Takže za ním někdy zajdu. Taky jsem přemýšlela jestli bych zase nezačala chodit na příčnou flétnu. Ještě uvidím. Přece jenom je to má minulost a já na ní stále hraji dál i sama. Když jsem na ní hrála i z rovnátky a to jsem je měla nahoře i dole, tak zvládnu i jiné trable.

Dost jsem se poslední dobou zamýšlela, ale jedna věc se prostě nezmění. Nemam ráda němce. Snažím se teda aby ostatní je zbytečně neodsuzovali a v sobě tohle potlačit, ale nejde to. Němce nesnáším, ale nic proti nic. Jsou mezi nimi i fajn lidi. Mam mezi nimi dost přátel a jezdím tam pravidelně. Ale vy co je nemáte rádi tak to můžete ještě změnit a pak snad i já budu mít klid. Je tu totiž jedna věc o které nevíte. A tak je spousta věcí co vám nemusí sedět a budou v nich rozpory. Stačilo aby jste tohle věděli a hned by jste pochopili. Museli by jste však uvěřit……

Chtěla jsem vás sem něco napsat, ale když jsem to dopsala, tak jsem si to rozmyslela. Je to totiž až hluboko ze mě a já přece jenom nejsem extrovert a tak vám to nedokážu říct. Je mi to líto.

V poslední době na dost věcech přemýšlím a píšu vám jsem dost věci země. Přednedávnem  jsem psala, že se pohybuji na hraně toho co píšu. A snad se nepřehoupnu do půlky co je pro mě až moc osobní, ale musím říct, že v dnešním příspěvku jsem tam dost nakoukla, ale ještě ne úplně. 

 

Jestli jsou nějaké věci co by jste o mě chtěli vědět, tak se stačí jen zeptat. A já když to půjde, tak vám odpovím.

V tomhle příspěvku jsem shrnula co se za tu dobu stalo. Mluvila jsem o svých přátelích. Mluvila jsem o věcech co poslouchám. Bylo to milé…. tohle napsat a takhle si zavzpomínat. Jen škoda, že si to někteří nepřečtou. Ale hlavně, že jsem to napsala. Třeba se to k nim nějak donese. A abych nezapomněla gratuluji těch co stále ještě čtou, proto že tohle bude nejdelší „moje myšlenky“ co jsem píšu. Ale taky je pravda, že jsou úplně jiné než normálně a taky je píšu pekelně dlouho. Vlastně já dneska celý den jen píšu. Proto že píšu ještě jednu věc. Radostná správě pro ty co čtou mojí povídku: Chvíle štěstí za věčnou bolest. Proto že jsem na ní teď dost pracovala a dost jsem toho napsala. Budu vám to sem dávat postupně, ale věřte, že se máte na co těšit. Jen vám to sem nedám hned po tomhle příspěvku, protože aby jste to stíhali číst, proto už samotný tento příspěvek je dlouhý.

K závěru jsem chtěla jen říct. Green Day se vrátili.

Tento příspěvek má 8 A4 stránek bez obrázků a malým písmem.

Teď se jdu dívat na horor…..

A nakonec něco moudrého:

Čas není zas tak důležitý jak si myslíme…

Zanechat Odpověď

