Čas je zvláštní věc aneb ach to poslední loučení…

…sbohem mí jediný přátelé
je čas…

…odejít

Nechci být stále ta holka co trpí depresemi a je smutná!!! Chci se toho zbavit a být volná jako ostatní…. Ale vím, že sama to nezvládnu. Neumím totiž zapomínat. Mohu to utlačit, ale stále to bude ve mně…a až to znova vyjde na povrch bude to bolet víc.

Jak se mám změnit? Co mám proto udělat? Nebo už navždy budu taková?

Nechci aby lidi co mam ráda zemřeli…ale oni zemřou. Vím to…cítím to, ale nejenom to…Já to i vidím…

Nikdo by neměl oplakávat nikoho dokud ještě žije…

Možná, že si vše až moc beru….určitě jo… Ale tohle nejde změnit, taková jsem se narodila. Taková jsem byla vždy. Jen se ta bolest časem prohlubuje. Už ani nevím proč se tak cítím…

Co mě to vlastně bolí… ale vím jedno, že takhle nemohu dál.

Jak říkám dohnala mě má inteligence…

Chci taky dělat kraviny i když vím co to je za…

Je jedna věc co mi poslední dobou hodně pomáhá… a to je hudba. Všechny věci co teď poslouchám mi hodně pomáhají.

Ale co mi nejvíc pomáhá teď je Placebo. Nemohu vám říct jak a vůbec proč se mi líbí. Ale vím, že od té doby co jsem je viděla na živo mi velmi pomáhají. Když se nad tím zamyslím je to dost zvláštní… Příští měsíc jedu na jejich koncert J už se moc těším.

Další věc na co se těším je…až zase pojedu do Berlína. Prostě se těším, že budu daleko odtud, ale ne proto ,že bych to tu neměla ráda, ale právě proto jak to tu mam ráda.

Celou dobu se snažím sebe potlačit… svůj smutek, ale spíš bych se měla smířit s tím jaká jsme. A naučit se s tím žít a nechtít  být jako oni. Chci být jiná než jsem, ale přitom ne. Mam v sobě až moc rozporů….až moc bolesti.

Já nezapomínám….já neodpouštím….

Možná už je čas říct jen sbohem. Možná, že je právě ta vhodná chvíle…

Určitě je! Ale mám dost sil to udělat?… snad jo.

Čas je zvláštní věc…

A nakonec něco moudrého:

Žij… pro sebe…

život a čas jsou až

moc vzácný.

Zanechat Odpověď

