Snad někdy nad ránem aneb německo je naše záhuba

Tak bych vám tu opět těla zanechat pár slov. Chtěla bych vám totiž něco říct… snad spíše něco vysvětlit.

Mam pro němce slabost, proto že nejsem němec…..

Zahájila jsem to větou, kterou bych teď ráda rozvedla.

Moje němčina…no dalo by se říct že je velmi dobrá, ale už jí pár let záměrně nepoužívám. Když jsem byla malá, tak jsem mluvila v německém slovosledu a celkově do toho motala němčinu. Proto že odmala jsem k neměla blízko. Dřív jsem jí měla ráda, teď už ne. Němčinu a němce nemam ráda… dřív jsem němce dost nesnášela, ale poslední dobou už je to jinak. Jde o to, že jsem myšlenkově, tak nějak zase o kus dospěla dál. Když vezmeme německou historii a jejich chování atd. (asi chápete co myslím) Tak je češi dost odsuzují. A to já nechci. Nechci být jako němci a proto ta věta. Nechci nic proti němcům mít a povyšovat se nad ně, proto že nejsem němec. Nechci dělat to co oni. Znám spoustu němců a mohu říct, že jsou jiní než my. (to nemyslím nějak špatně, ale je to tak) Do Německa jezdím pravidelně…….Tak to by mohlo pro začátek stačit.

 

Dneska jsem se dozvěděla, že bych tak na týden nejmíň mohla jet do Berlína. Bylo by to sice až o prázdninách, ale stejně jsem s toho nadšená a snad to vyjde J

 

Tak co napsat dál……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ani tak nevím co, ale chtěla bych tak říct, že jsem víc otevřenější něž dřív a navíc už nedokážu tak tajit a mít něco jen pro sebe. J tím nemyslím své myšlenky……………no už toho radši nechám.

 

A nakonec něco moudrého:  

 

 

 

Člověk jako

 

 

člověk a

 

 

 uvědom si kdo si ty….

 

 

Oni jsou taky jako ty.

Zanechat Odpověď

