Slova už nic nezmění i kdyby chtěla…

…dávno zapomenuta, nikým neřečena…

          Dneska nechci psát nic o tom co právě dělám a vše, tak kolem. Časem vám sem snad napíšu jak jsem přišla ke svému důchodci, ale už jsem to dnes říkala několikrát a tak mě to nebaví. A proto vám neřeknu přesně o co jde. Ale o nic akčního nejde.

          Nějak přesně nevím co bych vám jsem chtěla napsat, ale vím co nechci. V poslední době jsem nějaká „přešlá“. Chvíle mi to jde, ale pak něco přijde a já si zase připadám…

Ale o tomhle tu ani tak nějak nechci psát.

Když jsem dneska šla domů, tak jsem v baráku fotila. (krom toho, že dole v baráku je dost strašidelný) Tak když jsem šla po schodech domů, tak patro pod námi, když fotím zábradlí, tak najednou slyším Placebo. A hádejte kdo si ho pouštěl. Byl to můj brácha a když jsem už šla domů, tedy přestala fotit, tak vyšel ze dveří a že si půjčil CD  a jestli mu nepůjčím to druhý. A já samozřejmě, že jo. A pak odešel. 

/Pak jsem nějaké fotky dám/

Nějak nevím jak dál pokračovat  tomhle článku….

Tak jestli jste viděli klip Meds od Placeba. (jestli ne, tak se na něj podívejte, mam ho na blogu v kategorii Placebo a pak pod-kategorii klipy) A teď proč by jste se na něj měli podívat. Poslední dobou si připadá jako v tom klipu… (přetvořené tváře nevidím) (aspoň to jak si připadám mohu k něčemu přirovnat)

Vím zní to divně, ale je to tak. Tenhle klip mi připadá, takový zmatený… prostě nevíte…. Nevíte co vidíte…. Jste blázen a nebo je to skutečnost. Ale rozebírání klipu si nechám na potom.

Stávají se mi někdy chvíle co jsou dost zvláštní a nevím jak z nich ven. Jsou to zatím dá se říct drobné věci, ale dokážou mě dokonale zmást. Dřív jsem měla něco podobného, ale časem to zmizelo a nebylo to tolik…. Teď je to totiž denně.

Mohu si jen přát, abych nezešílela…. No snad už nejsem cvok teď J

Napadá mě pár věcí z čeho bych to měla mohla mít, ale musím být objektivní… což mi v tomhle dělá problém. Ale už to moc rozpitvávám a připadá mi to jako ty černobíle fotky co jsem fotila.

Tak poslední věc  co vám sem napíšu je: že jsem sem přidala pár fotek na kterých jsem já. Tak snad vám to udělá radost J a budete mít o mě lepší představu. Je teda pravda, že tam nejsem nějak dokonale vidět, ale to byl záměr.

Tak na závěr zase to nějaké moudro. Tohle mě napadlo dnes, když jsem uvažovala nad jednou věcí. (tak nějak mě to napadlo)

Je jedno jestli mluvíte do prázdna a nebo k někomu… hlavně že to můžete říct. (Hlavně že to řeknete)

Moje foto:
mojw

Zanechat Odpověď

