With the birds I’ll share

Zdravím vás milí čtenáři. V dnešním příspěvku toho chci říct trochu víc a tak si dost počtete.

 

První věc co zde chci říct. Procházela jsem dost fotek a tímto bych se chtěla rozloučit. V životě jsem poznala dost lidí co mi budou chybět. Někdy je možná ještě uvidím, ale nikdy to už nebude stejné. A proč taky? Vzpomínky mi zůstanou… ať dobré či zlé.

Je škoda že už v mém životě nebudou, ale jsem ráda, za to že tam byli.

Proto se nedivte až vás uvidím a nebudu nic říkat. Budu jen na vás koukat. Proto že pro mě bude je zázrak, že vás vidím a …. A dál ani pokračovat nebudu.

 

Chtěla bych vám tu říct, že v poslední době moc věcí nestíhám a navíc si chci užít zbytek prázdnin a ničím se nezatěžovat. Nechci pořád sedět u internetu. Tak jsem na každý den dala aby se zde objevil jeden obrázek co jsem našla. Ale věřte, že tu nejsem. Na net se jen koukám na poštu a tak něco projdu. Jinak v pátek odjíždím a vracím se až v pondělí, ale o tom tu ještě budu psát a samozřejmě, že se s vámi rozloučím.

 

Dála jsem chtěla říct, že jsem ráda za lidi co jsem přes net poznala. Jste príma. Ale to tak mimo jiné.

 

Dále chci poděkovat těm co na blogu píšou komentáře k mim příspěvkům. Tím, ale myslím vesměs kladné a neurážející mojí osobu.

Proto že ty co mi zde píšou jen nadávky, tak ať jsem radši nechodí. Nikdo je sem totiž nenutí chodit a nikdo je tu vlastně ani nechce. A když se vám tu něco nelíbí, tak co.

Tím, ale zase nemyslím připomínky a změny ohledně blogu. (na které se vám třeba sama ptám)

 

Další věc že se mi nechce začít dělat blog  pod jiným nickem a tenhle nechat. Proto že už dělám jiné blogy a přihlašovat se ní víc přezdívek se mi nechce. A to hlavně když vše mam na BLANIK. A jinou přezdívku nechci mít. Navíc můj blog chci mít na hlavním nicku. Proto uvažuji o smazání tohoto blogu a místo něho založení jiného. J ale jak vidno tenhle nápad se většině z vás nezamlouvá. Tak proto se ještě budu rozmýšlet a rozhodnu se na konci prázdnin… no a nebo už dnes večer.

 

Jen tak mimo řečí. Chodí na tento blog někdo z Plzně, Třemešné či z okolí?

 

Tak na konec zase nějaké to moudro:

Život je jako žárovka, proto že i ona jednou praskne. A pak je to v prdeli.

 

...

Zanechat Odpověď

