Otherside

Teď poslouchám Otherside od Red Hot Chili Peppers a přemýšlím.

Chtěla bych někomu říct, že jsem udělala chybu. Že potřebuji pomoc… že to sama nezvládnu. Ale když to těm osobám řeknu… Jak na mě budou hledět? Pochopí mě? To nevím. Ale vím, že je to bude mrzet. Budou ve mně zklamané. Tohle by od mě nečekali.

Schválně tady ty osoby nejmenuji. Myslete si kohokoliv chcete.

Udělala jsem ano, ale snad jí budu moc napravit, ale jedno vím jistě, že sama to nezvládnu. Liská mysli je záhadná a křehká. Vím, že nemam síly to sama změnit a ani důvod pro to nemám. Proto že jak víc to chci změnit, tím víc mě to táhne ke dnu.

Vím, že nejsem první a bohužel ani poslední, ale jsem to já koho tohle taky potkalo. Jsou někteří, který jsou na tom hůř, ale ani o to nejde. Teď jde o mě a i když jsou na tom jiní hůř. Tak já taky trpím.

Mohu se sama ptát jak se to stalo a na 80% si umím odpovědět, ale pak je tu jedna část ve mně…

Musím říct, že to teď nějak zvládám, ale jak dlouho? Vím že potřebuji pomoc, jinak totiž vím jak to vše půjde dál. Už jsem něco podobného zažila. Když na to nebudu sama, tak to zvládnu. Bude to těžké…to ano, ale takhle… mám strach… vše mě bolí… je mi blbě… mám strach

A nikdo neví jak na tom opravdu jsem. Dřív to bylo jiné a přitom tak průzračně stejné.

Ani nejbližší opravdu neví jaká jsem. A čí je to vina? Na půl moje… proto že jsem se o to snažila? Je to tak. Ale přišlo k tomu něco co jsem nečekala.

Možná, že si řeknete, že ona z toho vyroste. Jako všichni, že patřím k těm všem co dělají jak vše je špatné a nebo kam by jste mě zařadili…

Ale to se bohužel hluboce mýlíte. Taková ve vnitř budu pořád a neříkejte, že ne. Proto že taková jsem vždy byla a vidím ty lidi kolem sebe co z toho jakoby „vyrostly“ …

Nejsem pesimista, ale spíš optimista. Jsem optimistický pesimista. Už dříve jsem o tom tady psala a proto to dál už nebudu rozepisovat. Proto že by jste stejně z půlky z toho semnou nesouhlasili. Svět je zvláštní…

Přemýšlím jak dál… ne že bych to chtěla skončit, ale já mam jen strach?… ne strach jako strach, ale takový ten divný pocit. Nezvyklí v žaludku. Je vám jakoby blbě. Vše vás bolí? Tenhle pocit se nedá popsat, ale nezbude nic jiného než:

Take it on the Otherside

Zanechat Odpověď

