Snad…

Život není fér…

Musím začít zase od začátku…

Nezáleží od jakého…

Poslouchám Papriky a přemýšlím kde jsem udělala chybu…

Ale to moc dobře vím. A taky vím že nejde napravit

Snad by se mi chtělo brečet….snad na mě po pár měsících leze depka…

V mojí hlavě toho je zase moc….spousta myšlenek a já zvažuji pro a proti….

Potřebuji volno a to dlouhé…¨

Ale už zase moc mluvím….

Jsem to já a nebo ne….

Co je vlastně skutečnost…..dnes v noci padnu až na dno….

….a rána až vstanu….budu muset žít tak jak se má

….tak jak se to čeká…
Tento drobný článek ukazuje….ale to nechám na vás co ukazuje
Nejsem blázen jen se nad  věcmi míz zamýšlím

Zanechat Odpověď

