Co se stalo, co se děje, ale to je jedno, hlavně že žijeme.

Tak vás zase zdravím. Jak jsem psala tak v pátek jsem byla na řezání moudráků. Krom toho že jsem dostala dvojitý umrtvení a bolí to o dost víc, tak je vše jako minule…. Moooooooooooooooooooooooooooc to bolí sakra, ale o tom tu psát nebudu. Ještě se tedy musím zmínit, že po prvních moudrácých mě štvali lidi co dělali z blbého vrtání zubů strašnou vědu…..jak jsou citliví…..bla bla bla…..ale měli si uvědomit, že pak mají klid, ale když jde někdo na řezání moudráků, tak že to pak bolí jak prase. Ale chtěla jsem napsat, že teď by si na mě takoví lidi měli dávat větší bacha, proto že teď jim rovnou rozbiji hubu. (a k zubaři si už na vrtání nebudou muset)

Tak to by tak mohlo stačit.

Dále bych chtěla poděkovat všem co mi přáli k narozeninám.

Tak teď se zase zamyslíme nad tím co poslouchám. Na řadě je dnes skupina Red Hot Chili Peppers. (kterou mimo jiné teď poslouchám) Tuhle skupinu už poslouchám řadu let a mam je moc ráda. Ale stále si už od prvního poslechu myslím, když vím že hrají dlouho, tak že hrají krátce a jako by začali teď a jsou nová kapela. Asi je to tím že jejich muzika je stále taková čerstvá a živá.

I u téhle kapely jsem měla období kdy jsem je nesnášela. Nebudu vám zde psát všechny důvody, ale o jednou se zmíním a to byl ten, že brácha si to pouštěl stále dokola.

Ale tohle období bylo krátké.

….je dobře že takové období jsem měla, proto že vím že na kapelu mam objektivní názor a pohled ze dvou stran. A vím, že je prostě na vždy budu milovat. J

a navíc teď co jsem prošla hudbou tak a zpět a zjistila jsem to co jsem zjistila. A proto si teď mohu vychutnat mou vlastní paprikovou lásku.

Tak včera jsem byla překvapena vaší reakcí na můj článek co je in…

Je vidět že vás tohle téma velmi oslovilo a proto sním budu později pokračovat.

Rozeberu postupně různé problematiky toho tématu.

Ale jednu věc jsem ale stejně napíšu.

Ty co se takhle chovají déle než co se to stalo in, tak to berte z té lepší stránky….

Teď se in a jak lehce. Někdo se na to snaží a vy to máte hned. (takhle in podle mě by mělo být) Já osobně to tak neberu, proto že mě sere spousta těch krav kolem mě…

Tak pak jsem chtěla říct jestli tyhle články čte nějaká osoba co patří do sorty in, tak ji nechci nějak urazit…. Nemam důvod a říkám jen to co je viditelně vidět. (ať mi klidně klesne návštěvnost blogu)

Taky jsem se rozhodla že na chvíli omezím sem dávání obrázku z tématikou „dark“

Proto že je toho všeho dost a na můj blog by začalo chodit dost lidí „in“.

A stejně tu máte těch obrázků dost. – a tich pár to je několik stovek. Jsou dané v kategorii fotky na blogu a tam najdete spoustu pod-kategorií, kde si můžete zvolit to co si právě chcete prohlížet.. Později udělám foto-galerii pro lepší práci z obrázky. Ale to jsem tak odskočila od tématu a zbytečně se rozepisuji.

Před nějakou dobou jsem si prohlížela svoje myšlenky

(a ty první myšlenky jsem vyndala z pod-kategorii moje myšlenky a dala je rovnou do kategorii, proto že v pod-kategorii kam dávám nové myšlenky už nebyli vidět…, ale to tak jen mimo jiné)

Když jsem si je tak prohlížela je vidět jak se měnili a postupem času se zvětšili a začala jsem probírat tam všelijaká témata. (proto myšlenka že si Připadám jak železný z novi) A navíc se už nevejdou do jednoho příspěvku. Naštěstí vám nedělá problém se vtom vyznat. Taky jen tématicky dělím příspěvky, kde něco rozebírám jako třeba in a pak na ty o mě a nebo co se mi stalo. Musím říct že mi tyhle články dost baví psát. Proto že se k některým věcem prostě musím vyjádřit a chtěla bych aby to někdo četl a to se naštěstí děje.

Pak bych chtěla napsat že blogem teď probíhá celá řada změn (není myšlený vzhled)

A jsou dělaný tak aby jste je nepostřehli a tím pádem jste se na něm mohli v klidu bez problému pohybovat.

Tak ke článku in jsem přihodila moudro: „Sakra já si připadám jak Železný.“ Byl to impulzivní nápad.

Přišel mi na hlavu, tak že jak píšu v článku in, tak jsem si připadal jak Železný z novy z pořadu volejte řediteli. Tam se vždy taky rozkecal.

…já jsem se ten pořad docela ráda dívala. Proto že ať každý říká co chce, tak Železný není žádný blbec… ale to jsem tak jen chtěla poznamenat.

Co příště uvidíteJ : Napíše článek jak jedna holka řekla že Olimpyk  jsou určitě lepší než Placebo.

Pak napíšu jak jsem se porvala z jednou holkou J

Prostě samé dobré věci….už brzy na vašem počítači…..tak se máte na co těšit. 

A nakonec něco moudrého:  

Buďte sami sebou,

proto že jedině tohle můžete ovlivnit.

Nepropadejte panice slunce ještě svítí.

Zanechat Odpověď

