Když se oči zavírají pro mysl

Pop přemýšlení co vám sem vše napíšu, tak nemam na to ani trochu náladu. Zítra jdu zase na řezání moudráků, tak sem pak zase napíšu…

Jinak dnes byl docela zajímavý den a pro některé z vás nečekaný, ale teď o tom psát nebudu. Nemam sílu…

Nemam sílu na nic.

Poslouchám Placebo – Without You I´m Nothing….

V hlavě mam dost velký guláš a nejlepší by bylo, kdybych si šla lehnout……, ale to ne

Zítra jdu na ty zuby a nemohu si ukrást dobu před nimi….

Tak tu jen sedím neschopná nic dělat….

Připadám si jako kdybych měla každou chvíli explodovat…

Chtěla bych to vše hodit za hlavu, ale nemůžu, proto že když to vydržím, tak vše bude lepší než, kdybych se na to v……

Proto tady sedím a přemýšlím nad tím vším a vím že by nejlepší bylo, kdybych si šla lehnout…

Ale budu pokračovat ve psaní…

A vše je horší a horší…

Hlava je plná myšlenek….bolí….pálí……a ničí mě

Nemam na nic náladu…. Unavená vlastní tíhou přemýšlím

Kdybych tak znala odpověď….

Musím jít něco udělat, ale nemam síly, ale musím….

Mohla bych se na to vykašlat, ale to ne….pak bych toho litovala….

Kdyby šli jen na malí okamžik zavřít oči a spát….spát….spát….navěky

Vypustit všechny problémy z hlavy…..odhodit je stranou…..

Utéci….na krátký okamžik….být sama bez všeho a všech…..jen klid…..

Ale spánek se stále nedostává….

Něco mi tahle situace připomíná….nemam sílu psát co…..a proto to zní tak blbě….

Jsem psychicky unavená….spát….jen chvilku

Ale to nejde….srdce mi bije, jak to jen de….dech….se zrychluje….hlava bolí….oči unaveny, ale mysl….ta ne…..její myšlenky, tedy mé myšlenky se motají jedna přes druhou a já vím, když usnu, tak se jich stejně nezbaví….stále mě budou pronásledovat

….ani spánek mě nezachrání…..

rty mam vysušena a můj krk se stahuje….napít by to chtělo….ale nohy a ani ruce už pomalu neslouží……, ale mozek…ten ne. Stále si mele tu svou

….možná je na okamžik zavřu oči….. pomalu je zavřu a pak……….

Co bude pak?

To nevím, ale vím co bude teď…. Zase vstanu a udělám to co udělat mám….Pak si budu pouštět videa a klipy a půjdu si lehnout, ale nejdřív musím…….

A na konec něco moudrého:

„Nemám sílu umřít, proto že mě život vyčerpává.“

„Nemam sílu zemřít, proto že mi jí život vzal.“

Zanechat Odpověď

