Twenty Years

Tak se zase hlásím. Právě poslouchám Placebo, The Picture. Je to perfektní písnička a má i dokonalí klip, ale to tak mimo jiné.

Krom toho že váš skromný vypravěč zmoknul a před pár dny se málem udusil se nic nestalo. To že jsem zmokla je opravdu jen maličkost, ale proč vám jí tu nenapsat že.

Nějak nemám náladu psát o nějakých extrémních tématech jak jsem psala v předchozích myšlenkách. Nechám to na jindy.

…mohla bych vám napsat jak se cítím, ale zajímá to vlastně někoho?

Co kdybychom se třeba vrhli na politické téma??? Ne…

Na to nemám dnes náladu taky.

Nemyslete si že mam zase permanentní smutek, ale nemam prostě jen náladu.

Za chvíli dočtu zase knížku Mechanický Pomeranč….

Což je velká škoda. Proč ta kniha nemůže být delší?

…byla jsem v antikvariátu jestli jí tam náhodou nemají, proto že bych jí ráda vlastnila, ale bohužel nemají. Teda to není přesný, proto že jí tam mněli v němčině.

Ale na co by mi byla už takhle je psaná těžce a navíc jsem německý analfabet.

Kdyby byla v originálu, tak si jí pořídím….

Tak co vám tu ještě napsat…. Asi by t chtělo něco co by vás zaujalo…krom toho, že se tady na blogu nedá nic pořádně dělat, proto že ho omezují tolik kolik to jen jde.

No udělám si malou reklamu. Na blog o Placebu zde: http://blog.lide.cz/Placebo.RM/

A na blog o Green Day zde: http://blog.lide.cz/billie.cool/

Tak se tam prosím podívejte něco mi na napište na mini chatu a nebo do komentářů, budu jen ráda.

Jestli se chcete podívat jen na obrázky Green Day tak ty najdete zde: http://blog.lide.cz/1bille.cool/

Tak konec všem reklam a vrátíme se k něčemu užitečnému….., ale k čemu přesně?

Nic mě nenapadá…..

….vůbec nic mě nenapadá J

no neva, takhle můžu psát ještě dlouho….

…. A neb to ukončím a aspoň se to vejde do jednoho příspěvku J

Možnost b je správně. J

A na konec něco moudrého: Není pošetilé snít, pošetile je o tom mluvit.

Zanechat Odpověď

