Z dětství do prdele a zpět aneb kdo je víc bláznem

Tak zase se ozývá váš skromný vypravěč. Nejdřív jsem vám tu chtěla napsat spoustu věcí, ale odpustím od nich. Proto že je hlavní, že to vím já. Jak jsem tu psala, že musím vyřešit skutečné problémy, tak to se zatím nedaří a asi nikde dařit nebude. Ale o tom tu psát nechci. Jen se vám to chtěla zmínit.

16. května mam narozeniny….Mam se těšit? Upřímně řečeno je mi to tak jedno. Dříve bych se těšila, jak mi bude konečně 18, ale teď…..snad sem něco pochopila snad jen měním své zásady a snad je mi to opravdu jedno. Když si vzpomenu na sebe ve 13 letech a pak si náhle uvědomím kolik mi vlastně jde, tak si říkám, že už mi dlouho není 15 let a já za těch 18 let nic neudělala a zatím to nevypadá, že bych něco akčního objevila.

Mohla bych vám napsat v čem jsem se změnila, ale spousta z vás by to nepochopili. To nemyslím nějak zle, ale prostě to tak je.

Já jsem jiná než ostatní, ale kdo by se taky chtěl podobat všem.Dříve mi hodně záleželo abych poslouchala kvalitní muziku…. To teď sice taky, ale jsem otevřena více novým věcem, ale tím nemyslím že začnu poslouchat kdejaký………no budeme mluvit slušně, ale o tom jsem vám tu taky dnes nechtěla mluvit.

Dnes jsem chtěla hovořit o jiném tématu. Přemýšlely jste, že by jste měli jiné pohlaví??? Já jo. Už je to dávno a skoro jsem na to zapomněla, ale před nějakou dobou jsem si na to dokonale vzpomněla. Když jsem byla malá (nevím kolik mi bylo a radši to časově nijak neohraničím) –ještě jedna poznámka. Někteří si budou o mě myslet, že jsem cvok, ale já se za svůj názor nestydím, ale jsem na to hrdá, že jsem takhle uvažovala, proto že v to není nic špatného a jestli to bude číst někdo kdo má jiný názor, tak by se mněl zamyslet. Dřív by mě ani nenapadlo, že by tohle někomu mohlo vadit, ale po rozhovoru z TransBerkou jsem musela změnit názor. Jen je škoda že tohle jsem u ní nečekala.

Tak zpět k tématu, když jsem byla malá, tak jsem chtěla být chlapem a rozhodně jsem nechtěla mít děti. Máma byla z toho byla nešťastná a pořád mi říkala, že určitě změním názor a děti budu chtít (stále teda po nich nějak moc netoužím), a že jak je dobré, že jsem holka a ne kluk, ale já si stále mlela to své. (proto že jsem vždycky sem si myslela, že kluci to mají jednoduší) Tenhle názor sem v jednu dobu dost propagovala…myslím ten že chci i být kluk.

Teď mi přijde fakt komické, že máma to brala tak těžce J

Možná to bylo způsobeno, že jsem dost času trávila ve společností opačného pohlaví (zajímavé označení) a možná taky ne. Je pravda že jsem dost času strávila v hospodě s tátou, ale to bylo spíš až po mém názoru být klukem…. Tak to časově nevychází.

Ale tak se o tomhle období můžu zmínit. Jsem za ně moc vděčná, proto že vím co si chlapi, tak myslí a jaký mají asi tak názor na ženy a co způsobuje neshody. V té době jsem ji řekla, že nebudu dělat chyby jako ostatní a zatím se v tom držím. Znám totiž názor dvou stran. Tohle byl asi první můj krok k neztrhanosti. Zde je vidět, že ty největší rozhodnutí co nás ovlivní na celý život děláme v mládi (asi). No tak trochu jsem se do toho zamotala.

Dále si m taky někdy pletli s klukem, ale to i mou kamarádku a docela jsme z toho měli vekou radost a pak jsme to dělali i schválně…

Taky jsem měla období, když jsem byla malá, že jsem se strašně bála, že budu na holky. Ne že bych proti tomu něco měla, ale co bych sakra dělala J (zde vidíte jakými tématy jsem se zabývala), ale teď mohu říct, že se naštěstí tohle nepotvrdilo, a že podle společností jsem v tomhle „normální“

Ale teď jsem se dostala do období, kdy si myslím, že Bisexuálové to mají v něčem lehčí. (což je dost lehce řečeno, ale zatím se o tom nebudu rozepisovat.) Taky bych mohla říct, že bych chtěla být bisexuálem.

Nejdřív tu ještě řeknu že jsem vlastně, každý v podstatě bisexuál (zde více nerozepisuji, proto že se jistě najdou odpůrci, ale ty se na 99% mílí) Já s touto teorií souhlasím, ale já mam v sobě toho bisexuála jen fakt málo J

Sakra tohle téma je ale debilní J ale příště bych mohla zkusit nějaké extra ožehavé a nebo debata o bohu J

No jsem zvědavá jestli tohle někdo pochopí správně a nehodí mě do pytle magorů J

Tam mi jsem můžete napsat prosím co si o tom všem myslíte a třeba začne i zajímavá debata na tohle téma. Tak prosím pište.

A nakonec něco moudrého: Snad je pravda opravdu jen odvrácena strana lží!!!

Zanechat Odpověď

