Placebo = Kapela = Lék

Tak chtěla jsem vám tu napsat, že lid berou i drobnou lež jako nevím co…. Dříve jsem se už o tomhle zmiňovala, ale dnes se mi to potvrdilo dokonale. Nevím jestli to ten dotyčný myslí vážně a nebo je vytahuje jak ho to vzalo a kdoví jaká to nebyl lež…..dále psát nebudu.

 

Taky sem chtěla napsat, že chvíli sem nebudu tolik psát a dávat věci, proto že si musím vyřešit pár problém. Nebudu sem vám psát jaké to jsou problémy, ale věřte že ti není žádná prkotina. Je to ze skutečného života a ne ty blafi co většina z vás řeší. Tím nechci nikoho urazit, ale chci aby stě si uvědomili skutečnost…. Chtěla jsem o tom napsat víc, ale nechám vás ve smím trapných…..problémech….. (ty kterých se to týká nejvíce snad pochopí a ostatní nechci urazit.) Mam teď dost smíšené všechny pocity dohromady a tak píšu více urážlivě. Ale není to tak myšlené.

Dneska jsem si zase půjčila knihu Mechanický Pomeranč a jsem nadšená jak malá J většina z vás to chápat nebude, ale vysvětlovat vám to radši nebudu.

Tak co jiného vám říct…..je toho víc, ale bylo by to až moc zmatené psát. Mohla bych napsat jak je pro mě muzika důležitá, ale to teď píše každý. Spíš se teď zaměřím na něco jiného….a to na předsudky vůči druhým.

Předsudky má každý, i když může tvrdit opak.

Já vím každý máme jiný náhled na život, ale odsuzovat někoho kvůli tomu, že zrovna tohle se nám nelíbí….je špatné……………….ale jak tak koukám tam nemám náladu psát moudré věci…..proto že většina lidí to stejně nepochopí…..HOVADA….svět je plný tupců a jiných méně inteligentních lidí. Tímto nikoho z vás nechci urazit!!!!!….a jestli si někdo z vás to vezme velmi osobně jeho věc….já ho k tomu nenutila….Já tu jen projevuji svůj názor.

Jsou věci, které mě štvou…..

….včera jsem si zase četla texty Placeba a musím říct že jsou úžasný….. možná že si říkáte že teď poslouchám jen je, proto že o nich tu píšu nejvíc, ale to ne…..opak je pravdou.

Málem bych vám zapomněla říci že mam konečně lísky na Placebo v Praze a taky na festival Love Planet v Táboře. Jupíííííííííííííííííííííííí!!!!!!!

Tak dále bych chtěla něco napsat o The Rasmus…./nejdřív jsem chtěla psát o MCR, ale pak jsem si to rozmyslela/ Nevím jestli někoho z vás zajímají kecy co píšu, ale snad aspoň jeden člověk se najde. The Rasmus, pro mě znamenají mnoho. Poslouchám je už dlouho a mam je ráda čím dál tím víc. Každá jejich píseň má pro m určitý náboj…nevím jak to nejlépe napsat. Někomu se nemusí líbit, ale to tak prostě je.

Dále se zmíním tedy i o MCR. Tohle je kapela mého srdce…mého života…..

Nedá se srovnat z Placebem a tím myslím vztah co mam k těmto kapelám. Placebo je mé skutečné já….žádná lež…žádný tajemství….pravda…..krutá sladká pravda…..a hlavně moje…….prostě Placebo

To MCR ne…mam je ráda jsou pro mě vším je to mé já jak píši, ale něco je tu co není pravda a já nemůžu snad ani nechci říct co to je.

No už se moc rozepisuji…MP: “radši dál nepokračovat a radši si jít schrupnout“….

Jestli vás tento článek dovedl k nějaké myšlenka ať je jakákoliv, tak mi jí sem prosím napište. Zajímalo by mě co si myslíte. Dík.

 

Placebo = čisté

Placebo = já

Placebo = život

Placebo = láska

Placebo = erotika

Placebo = poznání

Placebo = pravda

Placebo = lék

RM – Lucifer´s Angele

BLANIK.

A Moudro na konec: Obdivuji blbost některých lidí.

Zanechat Odpověď

