Jsem jinej….jsem jiná….

 

Dnešní myšlenka byla začatí tímto nesmyslným, ale přitom promyšleným „sloganem“

Ale konec kecům. Stále a dokola přemýšlím nad některýma věcmi. Zjistila jsem, že se v některém svém chováním, myšlenkách vracím do minulosti. Možná bych měla být ráda, ale za návrat z rovna do téhle doby moc nadšená nejsem. Byla to sice doba, kdy jsem neměla žádný permanentní smutek, ale mé názory….jak bych to řekla…byli asi nejvíce zkostnatělé. Byla to doba tvrdé reality….než reality….“suchého období“

Lepší je mít někdy „depky“ než tohle. Možná že je to tím že sem se bavila z jednou svojí „kamarádkou“ ….asi to mělo vliv, ale nebudeme jí přece obviňovat…Radši jí tu ani nejmenuji (Trans-Berku), proto že by si to mohla čirou náhodou přečíst a kdoví co by její mini mozek z toho odvodil.

…jistě by odvodil špatný závěr. J třeba by jsme se tomu i zasmáli……ale riskovat to nebudeme

(možná že někoho napadne o kom mluvím)

Tak jsem zaběhla z tématem do jiných končin než jsem chtěla, ale to nikomu vadit jistě nebude…že?….

Asi bych mohla napsat co právě dělám….je 3:15 a já nečekaně píšu tento zbytečný článek o ničem. Přitom poslouchám Placebo J což je mimo jiné úžasná kapela. Právě mi hraje The Bitter End…což je perfektní píseň z dokonalím klipem. Ten klip k této skladbě se mi velmi líbíJ

Dále bych jen pro začátek, časem se zmíním víc a věnuji tomu celý příspěvek………………………je Mechanický Pomeranč.

Tenhle film miluji J už jsem ho viděla několikrát. Poprvé sem ho viděla před dost lety…..

….nevím proč, ale tento film na mě dost zapůsobil……(musím mít buřinku)…….Nechci tento film popisovat, proto že vše o něm najdete zde.

Na tomto blogu je zvlášť věnována kategorie tomuto filmu. Je zde několik článku (tedy popisků) /ale ne oděně/ o tomto filmu a pak tu naleznete pár obrázku, který časem přibudou.

Chtěla bych taky říct, že samotná knížka podle, které byl natečen film je taky úžasná.

Patří k mim nej kníhám /a to je co říct/

Tak to by mohlo stačit. J pro začátek.

Na závěr něco moudrého čekáte že….ale jak píšu všude slovo úžasné, tak nemůžete čekat něco chytrého a proto dnes článek zakončím sice také moudrou větou, ale spíše doporučením co by jste si měli pustit za film.

Typ na film:

MECHANICKÝ POMERANČ

/nejlepší je s titulky…/

Zanechat Odpověď

