Přátelé :-)

Tak zase tak přemýšlím…. Zjišťuji že některé věci nemají cenu.

Ale než se tu zbytečně rozkecám, tak bych chtěla říct, že jsem měla docela dobrý den. Z Denisou jsem si šli někam sednout dobře jsme si pokecali. Konečně jsem někomu do očí dokázala říct co mě trápí a co jsem zažila. Denisa mi taky řekla pár věcí a obě jsme se dobře bavili.

Denisa je prima kamarádka. Možná se to na první pohled nemusí zdát, ale v něčem si dost rozumíme. Vždycky někam sami den a dobře se pobavíme J a to odvaru dobře. Je to milí člověk v něčem dost komplikovaná a já ji přeji aby se všechny její prolomí rozplynuly. Jistě si to zaslouží.

Další dobrá věc byla ta že jsem tam potkala jednu kamarádkou z devítky, kterou jsem už neviděla nějakou dobu. Trochu jsme pokecali a jsem si jistá že to nebylo naposled co jsem se viděli, spíše tedy pokecali. Jistě se tam někdy zase uvidíme a více pokecáme. Možná že to bude už tenhle pátek. (více tohle setkání nebudu popisovat a to z toho důvodu proto že nechci až moc o některých věcí přemýšlet.) Ta kamarádka se jmenovala Kristýna.

Ale jednu věc jsem si kvůli tomu pochopila a to že se vše časem nějak řeší a náš život není až tak špatný a když nebudeme úplně slepí, tak to co jsme ztratili, tak většinou aspoň na okamžik zahlédneme.

A na konec něco moudrého:

Přítel je víc než si dokážeme připustit, proto že kdybychom si to připustili, tak zapomeneme kdo je náš přítel, ale nesmíme zapomenout že pravý přítel není nic víc nic míň. Jen pravý přítel a to je až příliš moc…

 

Zanechat Odpověď

