HIM :-)

Je Právě 1:27 v noci a v rádiu (FM+) Hrají HIM, Join Me In Death

Už jsem si myslela, že HIM na tomhle rádiu vůbec nemají. No tak jsem se naštěstí spletla. Mohly by je tam hrát častěji a to hlavně přes den. Nemohou přece oděně čekat, že celou noc budu čekat až zahrají jednu skladbu od HIM J J J

Čím víc poslouchám HIM, tím víc se mi líbí. Celkový dojem z jejich skladeb je dokonali a na to jak Vilda vypadá má perfektní hlas. (samozřejmě že není perfektní, ale mě se líbí) Mam ráda hlubší hlasy, proto že mě z nich nezačne bolet hlava a Vilda má uklidňující hlas.

Když slyším HIM….vždy se mi strašně líbí…. Nevím jak bych to řekla slovy. Přece jen to jsou jen pocity a ty se blbě formulují do slov.

Jednoduše řečeno HIM se mi velmi líbí a nikdo mě nemůže nařknout z toho, že je neposlouchám kvůli muzice, ale kvůli tomu jak Vilda vypadá, ale to je blbost, proto že moje reakce na něj není moc hezká… a navíc dřív jsem je kvůli němu nesnášela.

HIM prostě na 100% poslouchám jen kvůli jejich hudbě. (snad to jde dobře pochopit)

A nakonec něco moudrého:

Tak dlouho se chodíš se džbánem pro vodu, až tam pošleš někoho jiného…

Zanechat Odpověď

