Placebo. :-) :-)

 

Včera jsem přemýšlela co bych o nich napsala. Napadlo mě tolik věcí, ale rozhodla jsem, že je sem nenapíšu, proto že by byli špatně pochopeni.

Placebo bych mohla označit za svojí nej. kapelu, ale takhle značím všechny kapely co poslouchám.

Placebo je pro mě výzva. Je to jedna z mála kapel, které mají vždy něco dát. (dále nerozepsánu, proto že by to bylo špatně pochopeno)

Prokousat se celým jejich CD…prozkoumat všechny jejich skladby do toho největšího nitra…je na velmi dlouhou dobu…ale nikdy je nevstřebáte celé. Vždy tam bude něco co vás je bude hnát aby jste si je pouštěli stále dokola. Když jednou Placebo začnete poslouchat a bude se vám líbit, tak už vás nikdy nepustí. …budete ho poslouchat celý život.

V jejich textech je něco co vás okouzlí…jsou jiné než u ostatních kapel.

Ale určitě se najde spousta lidí co se jim Placebo nelíbí…ano i to je Placebo. Tahle muzika rozhodně není pro každého. (dále nerozepisuji abych někoho nechtěně neurazila)

Placebo nemůže poslouchat, Placobo musíte žít jinak se vám nikdy nezalíbí.

Placebo je pro mě velmi důležitá kapela a mam jí velmi ráda. Ale když píšu že Placebo je nej, jeho doba u mě už minula. Daný limit co ji byl dán je pryč. Kvůli jedné chybě…dále nemluvím. Přišli jiné kapely a já se už posunula dál.. Ale i tak Placebo u mě zůstává.

-tomuhle co jsem napsala asi nerozumíte. S toho si nic nedělejte. Ono se to snad ani nedá pochopit.

U žádné kapely a tak ani u Placeba nemám nejoblíbenější písničku.

Ale musím jmenovat jednu skladbu co mam opravdu ráda. Je pro mě velmi důležití. (někdy jí řadím do trojice zlomových skladeb a mezi nimi je na nejvyšším, o nich se zmíním v jiném příspěvku) Jmenuje se Twenty Years. Tahle skladba je úžasná a ten klip co klip co k ní natočili je také bez chyby.

Když jí slyším někde hrát, tak si uvědomím jak jsem se změnila…jak se vše za ty léta kolem mě změnilo. Kdybych opravdu musela vybrat nějakou nej skladbu ze všech kapel, tak by to byla ona. Je to moje životní skladba. Nepoznamenána ničím.

Ale nemohu vybrat jednu skladbu ze všeho co poslouchá, proto že si hned vzpomenu na The Rasmus (který pro mě moc znamenají) a na další kapely a jejich skladby.

Ale i tak tahle skladba je úžasná.

 

A na Konec:

Song To Say Goodbye

 

Placebo se neposlouchá, Placebo se žije!!!

Zanechat Odpověď

