Myšlenkové pochody dokonale bezvýznamné

Tak zase přemýšlím…pouštím si MCR (live) a jen tak sedím… hlavou se mi honí myšlenky… a zrovna teď hraje moje oblíbená skladba… tuhle skladbu mam nejraději v live verzi. Je od MCR a jmenuje se ….sakra velmi dlouze…. You Know What They Do To Guys Like Us In Prison ….

A teď hraje další má oblíbená píseň The Ghost Of You

No asi bych měla přestat psát co právě poslouchám…

Ale co tak psát aby to vystihlo jak se právě cítím?

Nic mě nenapadá…nic vystižného

Ale zatím napíšu že vše co si pouštím je moje nej a proto vás tu ušetřím názvy skladeb

…asi bych měla napsat co se mi tak přesně honí hlavou?…

Ale ani to já sama přesně nevím…a ani snad nechci…

Tak tenhle příspěvek radši ukončím, než se do toho dokonale zamotám, ale k jednomu byl dobrý, konečně jsem napsala zase své nějaké hlášky… no pozitivní nejsou. J

Zanechat Odpověď

