Negative :-)

Zamyšlení nad Negative.

Ani zde nebudu psát můj zvláštní názor na ně.

Když jsem poprvé vidělo fota Negative…a Jonna, tak jsem si na 1OO% myslela že to je holka… A když jsem si pak přečetla popisky k těm fotkám, kde autor o něm psal jako o holce, tak mě akorát v mým názoru upevnil… že je Jonne holka jsem si myslela nějakou dobu.

Proto jsem se dále nestarala o tuhle kapelu, proto že zpěvačky moc nemusím a poslouchám jich jen pár…Řekla jsem si že si jí v Lipsku poslechnu a dost.

Důležitý bod: Na jednou fóru jsem si přečetla že HIM se po Negative opičí z klipem… to mi v hlavě zůstalo a později to vedlo k poslechu téhle kapely.

Zásadní zlom: jak jinak se stal v noci. Neměla jsem co dělat a tak jsem kecala z jednou holkou přes ICQ a já vždycky při tom něco hledám či dělám blog. Napadlo mě že si zkusím na jedné stránce jestli tam náhodou něco od nich není napuštění, přesněji jestli tam není ten klip podobný HIM.

(trochu to zkrátím) Ten klip tam byl a tak jsem si ho pustila. Písnička se mi hned zalíbila a já si řekla, že se mi snad taky budou líbit, tahle kapela. Samozřejmě jsem si začala pouštět ostatní věci.

Hluboké zklamání: Po puštění několikáté písničky a vide live… mě to začalo nudit…všechny písničky byla skoro stejný. Pouštěla jsem si věci na střídačku vždy kus než se mi to stáhlo aspoň kousek. Zjistila jsem že nerozeznám skladbu od skladby, porot že to je skoro totožné.

Ale ani to mně nezabránilo dále zjišťovat něco o téhle „Hermafordické“ Do Lipska zbývalo ještě dost času a tak jsem si stáhla pár klipů od nich (všechny co šli stáhnout). Dále jsem si stáhla všechny jejich skladby. A pouštěla jsem si je dost často.

Negative jsem si nastudovala jak nejvíc to šlo…. No znala jsem od nich všechny skladby (neříkám že podle názvu)

Součastnou: Mam od nich všechny jejich CD a nějaký singli. Můj názor je na ně velmi zvláštní…

 

Tak to k Negative.

Zanechat Odpověď

