kecy :D

Zas je to tu, ale co? Přemýšlím… nad vším co mě přijde na mysl. Někdy je pro mě fakt těžké jít dál…v tu chvíli nevidím budoucnost…nic tam není…je tam bílo.

Proč?

Proč musím cítit tu bolest co mě trhá zevnitř?…

Proč mě zraňují tak lehce věci kolem mě…lidi…to co oni říkají…to co říkají vůbec.

Asi jsem moc přecitlivěla…

…ale proč mě nebolí jiné věci co ostatní jo?

…Přemýšlím nad tím co mi uniká… co jiní mají…co jiní získají

Prčo?

Proč já taky nemůžu splnit si svůj sen?

Snažím se co mi síly stačí

Vím, že někteří si také nikdy nesplní svůj sen, ale jim to tak nevadí…

…mě to totiž ze vnitř zabíjí

Co se stane až přijdu o poslední naději?

…zemřu?

…ano v tu chvíli všichni vevnitř umíráme

…když všechny naděje padnou, tak zemřeme vevnitř…

…já nechci zemřít…naopak chci žít…

Blbý kecy

Zanechat Odpověď

