. . . . . .

 

Někdy děláme chyby a ty chyby už nejdou nepravit.

Tak dnešní text co vám jsem napíšu jsem mimořádně začala moudrostí a to proto, že dneska se budu zamýšlet nad chybami co děláme. Nebudu zde psát co jsem zkazila já, proto že by jsme tu byli na dlouho, ale budu se zamýšlet nad chybami co se tak dějí kolem nás.

Každém děláme chyby a to když si to nechceme připustit. Chyby můžou být různých typů…od bezvýznamných co nic nezmění, a až po ty co nás ovlivní do konce života. Můžeme doplatit i na cizí chybu. Někdo říká, že jeho život byl celá jedna chyba… tak takhle doufám nedopadnu, ale kdyby tak já mm Chyby ráda.

 

Na chvíli si odskočím od tématu. Přemýšlím nad tím co jsem vám už nějakou dobu píšu za „kecy“ d založení tohoto blogu jsem sem napsala dost věcí a naštěstí vím, že aspoň někdo si to čte… se trochu divím…trochu víc. Ale já si na jiných blogach takovéhle články čtu. (jdu příkladem) Ale to tak mimo jiné. Tenhle oskok od tématu nebude mít žádnou závěrečnou myšlenku.

 

Tak vracíme se k těm chybám. Probereme si třeba chyby z lásky…. No probráno… po dlouhém přemýšlení zůstanu jen nad nahozením problém. Jak tak koukám, tak asi nic moudrého k tomu to problému chyba asi nic kloudného nenapíšu.

 

Tak se asi zaměříme na něco jiného… tak třeba alkohol… Hezké téma, ale asi k němu nic nevymyslím. No dnes nemám žádný myslitelský den. Tedy den na tyhle kecy.

 

Tedy vám tu napíšu jak mě zase nasrala kočka. Tentokrát ta druhá. Shodila mi kytku a sklenku ze špinavou vodou od barvi. To by mi tak nevadilo, kdyby mi ta voda neohodila stěnu. (tapetu) Umýt to nejde… nic s tím udělat nejde. To mě tak sere…

 

Závěrem jsem chtěla říct, když jsem tenhle článek psala nějak mi blbnul comp… si hrál zase na chytráka.

Zanechat Odpověď

