Hudba :-)

 

 

 Tak pokračuji zamyšlením nad tím co poslouchám. (píšu malým … extra malým písmem, proto že toho bude dost… asi) (a navíc se mi to líbí jak je to malé)

 

Tak včera jsem přemýšlela nad kapelou The Rasmus. Moje oblíbená kapelu… vlastně můžu napsat že nej., proto že žádná kapela u mě není nej. Přemýšlela jsem nad tím, jak dlouho je poslouchám a to je pekelně dlouho. Mam ráda jejich starší věci a to i z prvních alb. Mam dost ráda album Hell of a Tester. Moc povedené album a jsou na něm moje dvě nej písně a to Every Day a Citi Of The Dead. (od The Rasmus jsou pro mě všechny písně nej)

Je škoda že moc lidí nezná jejich starší hity. Ještě znají tak Into, ale dál už moc ne a to je škoda. (a v tom nejhorším případě se myslí že vydali 2 až 3 desjy) Přicházejí o moc. Je velký rozdíl mezím co hráli a co hrají teď, ale to nic nemění na kvalitě.

Líbí se mi i jejich první album a to docela dost (většinou to tak nebývá aby se mi tolik líbilo první album, tedy kromě HIM, proto že to je moje nej)

 

Tak plynule jsem přešla k HIM a ani jsem nečekala že to půjde takhle lehce. Jejich první album se mi dost líbí a to i přes dobu, když jsem je nenáviděla a to teda jen kvůli Villdovi. Jak už jsem několikrát řekla mam na něj zvláštní reakce.

Od HIM mam ráda také všechny skladby stejně.

Jejich poslední album je však jiné než ty předchozí… na začátku mi to dost přišlo. (ale jinak se mi dost líbí) Ale při podrobném poslechu zjistíte že to jsou stále ty starý HIM a že to má něco společného s tím co hráli.. (více nerozepisuji aby se to náhodou špatně nepochopilo) Tak k HIM zatím nemám více co bych dodala.

 

Tak na řadu přišli Negative…kapelu co jsem si dokonale nastudovala před Lipskem… Mam na ní rozporuplné názory, ale ty zde teď psát nebudu. Jen zde napíšu první větu co mi probleskla hlavou, když jsem je slyšela: Sakra, ty se mi snad taky budou líbit.

Jinak Jonnovy říkám Hermafrodit, ale není to myšlený nějak zle. Toď vše k Negative

 

Dále tu máme moje oblíbené Placebo a mojí oblíbenou větu: Placebo se neposlouchá, Placebo se žije. Tato věta dokonale vystihuje tuhle kapelu, proto že Placebo nemůžete poslouchat to musíte žít. Jejich muzika jejich texty to je prostě život.

Mam tuhletu kapelu moc ráda a proto vám říkám: Nešahejte mi na Placebo.

Tak to by pro zatím taky stačilo.

 

Teď nemůžou přijít jiná Kapela než Green Day. Proto že se řadí do období stejné jako Placebo. (tím myslím období když jsem je poslouchala nastejno.) a kvůli velký chybě šli na nějaký čas Placebo do ústraní… smutná záležitost tak zde o ní nebudu psát, proto že to stejně nedokážu vysvětlit, tak jak chci. Na první pohled by se GD měli řadit před Placebo, ale po bližším prozkoumání je to naopak.

Green Day mě provázejí celým mým životem. Už jsem o nich namluvila jinde dost a tak to tu ukončím, proto že mě nebaví to opakovat.

 

A naposled jsem si nemohla nechat nic jiného než My Chemical Romance (jak říkám já: Moje Chemicální Romance) Tak tuhle kapelu mam velmi ráda…skrývá pro mě něco dost osobního a bolestivého… moc mi pomohli, jestli se to dá tak říct. Je to taková má tajná láska… jen má kapela… nikdy jsem se nezajímala co se kolem nich kecá…vždy jsem poslouchala jen muziku.

Také o téhle kapele mluvím někdy dost zvláštně a až poslední dobou o nich mluvím a říkám že je poslouchám, před tím jsem jen tak mlčela…… ale začalo mě mrzet, jak je teď začalo poslouchat víc lidí a myslí si že je ani neznám. (ať si poslouchají co chtějí, ale nemusí mě poučovat) proto že je poslouchám od jejich prvního alba.

Tak to by taky mohlo stačit.

 

Tak někdy zase dále něco napíšu o těchto kapelách a připojím i další.

Jinak bych chtěla říct, že celí článek byl nejdříve psán o dost menším písmem, ale jak jsem se rozepsala, tak bych byla ráda aby si to vůbec někdo přečet, když už jsem se tak rozkecala a tak proto jsem zvětšila písmo aby se vám to lépe četlo.

 

     Lucifer´s Angel

Zanechat Odpověď

