Longer is not dead.

Tak v sobotu jsem si zase šla lehnout dlouho (úspěch že jsem si vůbec šla lehnout) V noci jsem kecala přes ICQ z mimi111 a naše debata byla fakt zábavná J.

Na zemi jsem měla rozložené plakáty MCR, aby se mi srovnali a svině kočka mi do nich udělala díry. No ještě že tam nebyla, když jsem to zjistila. Jinak bych jí… No naštěstí to Biglonger přežil. „Longer is not dead.“ (Nechápete, tak to buďte rádi a radši se to ani nesnažte pochopit.) Rozhodla jsem že ty plakáty pověsím až přes den a tak jsem přemýšlela kam je dám…-no měla jsem s nimi spát, ale přece jenom je neznám tak dobře- a tak druhé nejlepší místo aby se jim nic a Longrovi nestalo, tak byla skříň. –dále radši v mém myšlenkovém pochodu nepokračuji.

A na konec něco moudrého:  

”Longer is not dead.“

Zanechat Odpověď

