Deník a myšlenky

Tak dnes mi konečně přišli trička HIM. Mam z toho vekou radost. Jupííííííííí. Později jsem dám jak vypadají.

Co jsem sem chtěla dále napsat je že si nehraji na žádnou „drsňáka“. – jak mi pár lidí psalo. Že mam básně psát srdcem a nehrát si na něco co nejsem… tak to bude problém. P roto že já ti básně píšu srdcem a že nejsou veselé a šťastné to neznamená, že si na něco hraji. Jsem taková jaká jsem a nehodlám se měnit. Jsem ráda taková jaká jsem a že to někomu nesedí to je opravdu, ale opravdu jen jeho věc a já mu nehodlám přemlouvat. Proto že si už jednou na mě udělal milný názor a ten teď bude chtít jen utvrzovat a to klidně i lživě. Tak to by mohlo stačit.

Dále bych s jednou jednoduchou větou chtěla zmínit jak je můj brácha úžasný!!!!

Zítra to znamená v pátek jdu na trhání „moudráků“ nemám je ještě vyrostlí to znamená, že mi rozříznou dáseň a pak je budou páčit ven. Z toho vyplívá, že se zrovna nepobavím a nejhorší to bude až to bude přicházet k sobě. …. to se pak budu mít. Dále se o tom rozepisovat nebudu, proto že představa to není pěkná.

A na konec něco moudrého:

Když se život zdá špatný, tak buď mé ráda že vůbec nějaký je. …

 

Zanechat Odpověď

