smutek a Plakát My Chemical Romance!!!!!

Tak dnešek celkově byl docela normální, ale pak se přihodila jedna věc. Pro někoho by to nebylo tak vážné, ale pro mě jo. Je mi dokonale blbě (ne od žaludku)… náladu mam dokonale pod psa…jak se říká……nechci se o tom více rozepisovat…

Ale aspoň jedna dobrá věc se mi přihodila a to že mi přišly dva plakáty My Chemyval Romance!!! Platila jsem akorát poštovné… a to proto že jsem šla za každým z rodičů zvlášť jestli by mi náhodou nekoupil jeden plakát. Nakonec jsem ukecala oba. J Ale o tom tu kecat nebudu hlavní je že mam plakáty MCR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zanechat Odpověď

