:(

Život je v něčem tak nespravedliví…… nechápu co se děje….. jak je to možné?
proč je vše tak pomíjivé….ale ať si klidně je, ale proč to tak bolí?….

 

Nevím jak dál…nemůžu dál… ale snad mi pomohou přátelé co právě nově získávám. Jestli je tam můžu nazývat…ale snad jo. Ale o tom tu radši psát nebudu…

 

Je tu chladno… zase je kolem mě ta zima, ten chlad, před kterým se nelze schovat… je vevnitř mě… je tam schován.

Ta prázdnota ve mně… jsem zmatená jak to jde, Tak ráda bych někomu řekla, jak vše je doopravdy… mít pravé přátele, kteří mě budou brát takovou jaká jsem…

Ale jaká vlastně jsem? Už to ani sama nevím. Jsem schována za hedvábnou maskou…

…proč nedokážu být šťastná?

…proč mě vždy zaplaví ten smutek?

Už nemůžu dál a chci znova utéct…

… chci odejít daleko…už zase…

…bojím se toho, že to udělím…bojím se toho, že to neudělám.

 

Ale nemám si na co ztěžovat…jsou lidi co jsou na tom o dost hůř. Na tohle jsem napsala myšlenku, ale zatím jí jsem dávat nebudu, ale napíšu jsem jen větu:

 

Nezáleží co máme… o to tu nejde, trpíme kvůli něčemu jiného a utrpení duše je horší než těla.

 

 

Někde jsem udělala chybu… dost velkou a nejde vrátit zpět… L

Zanechat Odpověď

