Myšlenka . . . . . . .1

Celou noc jsem přemýšlela jestli jsem mam dát tento příspěvek a nakonec jsem došlo k rozhodnutí, že teda jo.

 

Když si vzpomenu, že v pondělí se ještě vše zdálo dokonale ve snu, že vše bylo dobrý, když nebylo, tak dnes je tomu na opak. Je pátek a sen se rozplynul. Stačilo tomu jen pár myšlenek. (více zde vysvětlovat nebudu) a znova jsem procitla. Stará (já) jsem zpět. Po několika letech se rozhlížím kolem sebe a říkám si co se vše stalo. Na začátku jsem se rychle chtěla vrátit zpět do toho snu, ale čím víc vidím pravdu, tak je tomu naopak. Pokládám si otázku: Jestli žít ve lži a být šťastná a nebo vidět pravdu a nebýt šťastná?

Oboje jsem si zažila a můžu říct, že tohle krátké období štěstí bylo pro mě úžasné.

Musím si ale vybrat. Když tak přemýšlím docházím k názoru, že nechci žít ve lži, ale pak…když si vzpomenu čeho bych se vzdala. Těch šťastných chvíli…přátel…toho co mam ráda a žila bez toho…tak to nemůžu, umřela bych smutkem. Když si probírám to co jsem za tu krátkou donu štěstí zažila, tak první co mě napadá a chci tu zmínit je Lispko…koncert The Rasmus, HIM a Negative. Byla to úžasná věc a (budu je tak nazývat) přátele, které myto přineslo… a toho bych se měla vzdát…mimo jiné nejít na žádný koncert, a když už jít tak si to stejně neužít??? To ne a hlavně, když jsem se dozvěděla o tom festivalu, kam by jsme měli zase jet všichni co jsme byli v Lispku.

– stále nejsem rozhodla, ale snad mi bude ponechán čas až do té doby než skonči ten festival…

 

Jestli si to někdo čte, tak jistě nechápe co tu píšu…ale buďte si jistí nezbláznila jsem se…

 

A moudrá věta na konec:

 

Proč jsou chvíle, kdy se nechceme ráno probudit, proto že nevíme jak se rozhodnout a jen se trápíme?

Zanechat Odpověď

