Moje Myšlenky

Zase přemýšlím nad tím…jací jsou lidi kolem mě… jaký je vlastně svět kolem mě. Proč jsem jiná??? Proč zrovna já???

Skoro všichni se ptají jaký máme uděl a proč se vlastně rodíme a proč umíráme…ale musí to mít nějaký uděl?… není to jen normální funkčnost těla…buňky atd… a když už se opotřebují tak umíráme?… Když na to půjdeme z vědeckého hlediska tak dojdeme k tomuto. Ale to je pro většinu z nás nepřijatelné……aby to bylo takhle a proto se práme stále dokola, i když víme, že odpovědi se nedostane …zatím.

Zanechat Odpověď

