Moje Myšlenky

Jak tak přemýšlím na tím co se děje. Napadají mě spousty myšlenek. Svět kolem mě běží sám a já se divím co se vše děje. Mam období permanentního smutku. Jakmile má mysl má jen vteřinku čas na to aby začala přemýšlet, tak upadá do smutku. Nedokážu být sama. Musím se s někým bavit abych na nic nemyslela…zabavit svou mysl…a když to udělám vše je pohodě, ale to je tak těžké… Mám strach, nevím přesně čeho se bojím, ale mám ho… Pořád mi je tak smutno, dříve to bylo jen v noci, ale teď… teď ne.

 

Ale ať je to jaké chce, mam teď své nejšťastnější obnoví. Skoro vše mi vychází a snad mé plány se splní… nedá se to říci slovy, a i kdyby to šlo tak to zde psát nebudu. Je to pro mě moc osobní.

Vím, že je to zvláštní, když nejdříve píšu, že jsem pořád smutná a pak řeknu, že jsem vlastně pořád šťastná… Vše záleží jak se na to díváte. Já několik let se snažila naučit mít ráda nedokonalosti a teď se mi to konečně daří… mam ráda své špatné vlastnosti, své vady. Mam je snad radši než své dobré vlastnosti. Proto že špatné věci jsou dobré…

Tak abych se do toho nějak nezamotala, tak toho radši nechám.

 

Vše bych chrnula jednou větou, která vystihuje jednu věc co jsem prožila. Byla to doba sice krátká, ale pro mě dost těžká…

 

Někdy je těžké přečkat noc, ale někdy je těší přečkat den.

Zanechat Odpověď

