Autoškola 11

Dneska jsem se dozvěděla, že v pondělí jdu do autoškoly. Mam z toho radost… aspoň bych měla mít… nebo spíše musím. Tj. otázka. Jsem s toho více nervózní, ale to jsem vždy z čehokoliv. Když si představím, že za pár dnů budu řídit auto. (dělat řidičák) Tak z toho mam zvláštní pocit. Vůbec tomu nedokážu uvěřit.

Je to jako včera, kdy jsem přemýšlela nad tím jak jednou budu dělat autoškolu. Už v té době jsem z toho byla dost nervózní a měla jsem strach a proto se mi tam moc nechtěla, ale dělala jsem že se těším. (mohu to říci až teď) Snad jsem tomu i sama věřila. A nebo jsem se na to strašně těšila jako teď, ale stále se ve mně mísí dvoje pocity.

Stejně bych řekla, že se strašně těším, až budu moc řídit auto. To bude úžasné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JJJ  

Zanechat Odpověď

