Moje myšlenky

Pár dnů jsem teď měla těžké období. Začalo se mi sice dařit, ale pak přišla jedna správa…měla jsem strach a to myslím opravdoví strach. Já strach nemívám, ale když jsem se dozvěděla to co jsem se dozvěděla, tak to tak na mě přišlo… Ale naštěstí vše dopadlo relativně dobře. Není to na 100% dobré, ale není to ta nejhorší možnost co se mohla stát. Ten problém, ještě není vyřešen, ale snad to bude za delší dobu v pohodě. No nebudu se tu více rozepisovat… proto že nevím jestli si to tu vůbec někdo čte.

 

Radka M.

Zanechat Odpověď

