Nervóza aneb zamyšlení nad sebou. 1

 

Právě sedím v restauraci (naší) A přišel jsem kuchař. No není k zahození, ale není to můj typ. Možná ho tu zaměstnáme. On tu čeká na mého tátu. (na koho jiného, když on si tu restauraci pronajal) On se docela nudí. Mohla bych se s nim pustit do debaty, ale řeknu vám že se mi nechce. Už aby táta přišel.

Právě jsem si přečetla tento odstavem……no hrůza. Nic lepšího na tento blog dávat nemůžu. Teď jsem si uvědomila jak je dobře, že ten časák co jsem z něj četla ten článek (víc zněj číst nebudu) je schovaný. Kdo ví coby si o mě myslel, kdyby ho vyděl. No ono stačí to co mam na sobě. Ne že bych měla něco hrozného to ne, ale není to můj tyl. Není to vůbec můj styl.

Tak aby tady nemluvila o něm jako „On“ Dam mu jména. Nervóza. Neptejte se proč tak blbé označení, ale věřte že to na něj sedí.

Nervóza se právě zvedl a někam jde…. už se vrátil a chodí tu…. znova si sedl. Je nějak nervózní. Není zvyklí moc čekat. Pořád klepe prsty o stůl a nedokáže sedět klidně. Neurotik.

Jinak doufám, že není slyšet co poslouchám ve sluchátkách.

Právě se na mě podíval a já ho dokonale ignoruji. To my jde. On si myslí, že ho nevidím, ale Chyba. Já ho mam jako na dlaní. Si asi říká co to tak důležitého píšu na notebooku J Ještě že to neví.

Už se lehce zklidnil. Kdybych přestala psát a nebo neměla sluchátka, tak by určitě začal komunikovat, ale na to mu já…. Ale problém je že mě nenapadá co už psát a navíc tento článek začíná být dost dlouhý. Tak si ho asi nikdo nepřečte a nedoví se o tomto Nervózy.

Sakra, bolí mě záda…no musím to vydržet…já to nevydržím…

Proč jsem si brala ten blbý svetr…jé teď jsem si upoměla že jsem namalovaná. To není tak hrozné, spíš k lepšímu, ale to nevýte že jsem namalovaná abych ladila ke svetru.

Sakra ještě že nevidí na tem můj …. pásek na kalhotách. Ono je teda štěstí, že mam na sobě ten svetr, proto že pod ním mam bíle triko lehce průhledné.

No konečně táta přijel i stou kuchařkou pro kterou jel a šli konečně debatovat a já mam klid. Pořád mě bolí ty záda…a mam taky hlad. Žízeň nemám, proto že mam naštěstí ještě to pití, co je výše vyfocené. (také mě bolí hlava)

Málem bych zapomněla na konec napsat nějaké moudro. Tak třeba:

Nikdy nekrkejte do lahve!!! JJJJ dneska já fakt perlímJ

(Moudro napsané v Webdings

Nikdy nekrkejte do lahve!!! )

Druhá flaška pití:

Tak už to ukončím J

!!!!!!!!!!

„“““““““““

Zanechat Odpověď

